De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb mijn device op zolder nu met ethernet kabel aangesloten, maar ik zie nu dat de snelheid 100 is en de andere 1000 mb/s
Ligt dat nu aan mijn kabel?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De kabel is de meest voor de hand liggende reden dat we in dat lijstje die 100 Mb zien. Wat nog mee kan spelen is het bewuste apparaat wat verbonden is. Het device kan mogelijk maar 100 Mbps aan.
De kabel is de meest voor de hand liggende reden dat we in dat lijstje die 100 Mb zien. Wat nog mee kan spelen is het bewuste apparaat wat verbonden is. Het device kan mogelijk maar 100 Mbps aan.
@Blink88 vermoeden is dat de aangesloten apparatuur een 100 mbps netwerkaart heeft? ( mocht dit uiteraard een andere apparaat zijn. Kan je hier even duidelijkheid over geven?
Ja klopt volgens mij kan het maar 100mbs aan.
Was even de specs aan kijken : Ethernet: 10/100M
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...