1
Vraag
2
Reacties
Keesnogwat

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Internet snelheid te laag

Mijn internet snelheid is volgens mij veel te laag ping is 6 ms. download snelheid is 160Mbps en upload is 50Mbps. Ik heb het snelste abonnement (Internet Giga) dat zou 1000Mbps moeten zijn. De snelheid is gemeten met de ziggo speedtest. hoe kan dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Wat krijg je hier als snelheid? Speedtest Custom - Test your internet speeds

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Wat krijg je hier als snelheid? Speedtest Custom - Test your internet speeds

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@Keesnogwat even aanvullen, je hebt toch wel bedraad gemeten?

Keesnogwat
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Net de speedtest Custom gedaan ping is 9 Ms Download snelheid is 945 Mbps en upload is 551 Mbps Jiter is 3Ms. Dit ziet er wel goed uit lijkt me.

Keesnogwat
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja zeker het is een bedraad netwerk.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Om de beurt haperen de speedtests bij verschillende providers, het is maar net hoe druk het is en of ze capaciteit genoeg hebben.

De meest stabiele, de laatste tijd:

Daarom test ik altijd zowel Ziggo speedtest als KPN speedtest als Speedtest.nl -

Vaak komen ze overeen, maar soms laat 1 van die 3 te wensen over.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5789Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Keesnogwat

 

Welkom op de Ziggo Community.

Leuk dat je ons platform hebt gevonden voor advies en hulp bij het verbeteren van je internet snelheid.

Zo te zien zijn onze leden al goed van start gegaan met hun expertise en vragen. Als je nog hulp nodig hebt, laat je het hier dan weten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic