ik heb een abonnement voor een snelheid van 500mb - echter de test ligt tussen de 80 en 85mb.
heb het meerdere keren geprobeerd, doch helaas………..
verbinding met LAN kabel (cat6)
modem reset geprobeerd
resultaat: geen verbetering
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probleem opgelost. Nieuwe kabel getrokken en opgelost. Ik heb ook nooit geweten dat een router vertraging geeft. Er is trouwens ook prut in de handel. Geleerd: goedkoop is duurkoop!! 15meter kabel voor 4,99…….begin er niet aan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Probeer eens een andere kabel, een breukje of slecht contact laat je verbinding terugvallen naar een '’fast'’ verbinding.
Je hebt wel een 1 gb netwerkaart en deze staat ook goed ingesteld ?
dank voor uw reactie, maar het gaat om een Macbook Pro met OS Big Sur.
andere suggesties?
Die zal ook wel ergens zo'n instellingen hebben, maar kabels blijven hoofdverdachte.
Heb je een connect box? Wat zie je hier?
stuur me dan maar even de link waar ik ‘connectie devices’ vind…….
Hi goedemorgen @Badje1945!
Als je niet je volledige snelheid haalt dan moeten we daarmee aan de slag. Top dat Steefb al te hulp is geschoten. Is het gelukt om in te loggen in je modem met behulp de link? We zien je reactie graag verschijnen.
Probleem opgelost. Nieuwe kabel getrokken en opgelost. Ik heb ook nooit geweten dat een router vertraging geeft. Er is trouwens ook prut in de handel. Geleerd: goedkoop is duurkoop!! 15meter kabel voor 4,99…….begin er niet aan.
Hoi @Badje1945
Bedankt voor je terugkoppeling en heel fijn om te horen dat het probleem opgelost is met een nieuwe kabel!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.