Hoi,
Ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd in een snellere verbinding naar 350mbps.
Wanneer is dat dan beschikbaar??????
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @divebuddy. Bij je bestelling heb je ook een nieuwe mediabox besteld. Het nieuwe abonnement gaat in wanneer deze mediabox ontvangen en aangesloten is :-). Nog even geduld dus!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De nieuwe/hogere snelheden (374,5/37,45 Mbps) zijn beschikbaar na een (automatische) reset van het modem.
Kun je op het modem inloggen via 192.168.178.1 (of 192.168.100.1 indien je bridge mode gebruikt) en de gegevens plaatsen die worden getoond op het tabblad Configuratie op de pagina Geavanceerde instellingen, Hulpmiddelen, Netwerk status? Aan de service flows kun je zien of de snelheidsverhoging al is toegepast.
Gedaan via de connect box en daarna zelf 5 minuten uitgezet. Geen succes
Lukt het om de gevraagde gegevens te verzamelen?
Ik zag in mijnziggo dat het nog op de oude snelheid staat. Morgen maar even bellen
De wijziging lijkt dan inderdaad nog niet (correct) te zijn doorgevoerd.
Hey @divebuddy. Bij je bestelling heb je ook een nieuwe mediabox besteld. Het nieuwe abonnement gaat in wanneer deze mediabox ontvangen en aangesloten is :-). Nog even geduld dus!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.