1
Vraag
2
Reacties
Rudyt

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet snel, behalve via VPN van het werk

Beste,

Internetsnelheid is overal in huis prima. Waar ik werk 150mb down en 20mb up. Echter, dit wordt drastisch (>90%) verlaagd zodra ik inlog op netwerk van werkgever (Johnson & Johnson).

• Verbinding VPN via: Junior Pulse.
  • Zowel via het 2.4ghz netwerk als de 5ghz.

Nu heeft collega van mij een Ziggo monteur een laptop instelling laten aanpassen en hij heeft dit probleem niet meer (drop snelheid nu max. 30/40%).

Ziggo klantenservice adviseerde mij hier een oproep te plaatsen aangezien deze persoon zelf de kennis niet heeft.

Kunnen jullie mij hier mee helpen?

Mijn dank is groot!

Groet,

Rudy
1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3868Posts
  • 225Oplossingen
  • 1581Likes
Hallo Rudyt welkom op onze Community.

Dit is ook het juiste adres om vragen te stellen over zaken die wij niet ondersteunen, zoals VPN instellingen. VPN moet gewoon werken op onze verbindingen, wij helpen alleen niet bij het instellen. Gebruikelijk is dat de IT afdeling van je werk hierbij helpt. Zij leveren immers de VPN dienst. Blijkt er een technisch probleem met VPN in onze apparatuur te zitten, dan melden wij dat natuurlijk wel aan onze techneuten.

Hier lees je alles wat wij weten over (het instellen van) VPN. Je vind onderaan dat topic verwijzingen naar meer specifieke VPN topics. Kom je er echt niet uit dan kun je in die topics het beste je vraag stellen.