Jpsteen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet signaal valt sinds kort telkens uit, kan router kapot zijn?

Hoe lang gaat router mee, internetsnelheid is zwak en valt telkens weg.

 

alles is wel juist geïnstalleerd 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Jpsteen van harte welkom op de Ziggo Community. Een uitvallend en zwak signaal zijn natuurlijk nooit de bedoeling, dat geeft kuren.

Ik ben eens gaan kijken bij je gegevens. Er is al een monteursafspraak gemaakt, lees ik, aangezien enkele zaken met het aansluitpunt niet helemaal goed of duidelijk waren.

Dan ga ik er zeker vanuit dat het daarmee opgelost wordt! Wil je ons wel informeren? Alvast dank! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Ik heb nog geen defecte Connect box tegengekomen vanwege de leeftijd, wel omdat apparaten gewoonweg defect kunnen raken, maar er kunnen nog tig andere redenen zijn voor wegvallend internet.

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Jpsteen van harte welkom op de Ziggo Community. Een uitvallend en zwak signaal zijn natuurlijk nooit de bedoeling, dat geeft kuren.

Ik ben eens gaan kijken bij je gegevens. Er is al een monteursafspraak gemaakt, lees ik, aangezien enkele zaken met het aansluitpunt niet helemaal goed of duidelijk waren.

Dan ga ik er zeker vanuit dat het daarmee opgelost wordt! Wil je ons wel informeren? Alvast dank! 

Uitgelicht topic