Sinds afgelopen vrijdag hebben wij een connectbox giga alleen zie ik bij fouten voor rs een 1 staan op 4 regels is dit normaal of betekend dit zoals ik hier vaker zie dat het signaal niet helemaal goed is?
Ik heb een screenshot bijgevoegd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
'Fouten voor RS' zijn correctable errors en duiden niet op een probleem, tenzij de aantallen sterk uiteenlopen. De 'Fouten na RS' zijn uncorrectable errors en zouden 0 moeten zijn, dat geldt ook voor het OFDM-kanaal, vermeld onder 'D3.1 Downstream kanalen'. Vermogen en MER zijn goed, voor zover zichtbaar.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de upstream- en log-gegevens willen plaatsen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
'Fouten voor RS' zijn correctable errors en duiden niet op een probleem, tenzij de aantallen sterk uiteenlopen. De 'Fouten na RS' zijn uncorrectable errors en zouden 0 moeten zijn, dat geldt ook voor het OFDM-kanaal, vermeld onder 'D3.1 Downstream kanalen'. Vermogen en MER zijn goed, voor zover zichtbaar.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de upstream- en log-gegevens willen plaatsen?
Ik zal dat vanmiddag dan even doen heb wel vanmorgen de signaal demper op het modem geplaatst sinsdien heb ik niet meer gemerkt het weg is gevallen of traag is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.