1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
marcomaastricht

Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Internet problemen + traag

Sinds afgelopen vrijdag hebben wij een connectbox giga alleen zie ik bij fouten voor rs een 1 staan op 4 regels is dit normaal of betekend dit zoals ik hier vaker zie dat het signaal niet helemaal goed is?

Ik heb een screenshot bijgevoegd.

modemlog.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34961Posts
  • 2575Oplossingen
  • 17573Likes

'Fouten voor RS' zijn correctable errors en duiden niet op een probleem, tenzij de aantallen sterk uiteenlopen. De 'Fouten na RS' zijn uncorrectable errors en zouden 0 moeten zijn, dat geldt ook voor het OFDM-kanaal, vermeld onder 'D3.1 Downstream kanalen'. Vermogen en MER zijn goed, voor zover zichtbaar.

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de upstream- en log-gegevens willen plaatsen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
marcomaastricht
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb ook pingplotter maar eens lopen.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34961Posts
  • 2575Oplossingen
  • 17573Likes

'Fouten voor RS' zijn correctable errors en duiden niet op een probleem, tenzij de aantallen sterk uiteenlopen. De 'Fouten na RS' zijn uncorrectable errors en zouden 0 moeten zijn, dat geldt ook voor het OFDM-kanaal, vermeld onder 'D3.1 Downstream kanalen'. Vermogen en MER zijn goed, voor zover zichtbaar.

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de upstream- en log-gegevens willen plaatsen?

marcomaastricht
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@tobiastheebe 

Ik zal dat vanmiddag dan even doen heb wel vanmorgen de signaal demper op het modem geplaatst sinsdien heb ik niet meer gemerkt het weg is gevallen of traag is.