Ellende met internet blijft aanhouden,
In de middag contact opgenomen met de klantenservice van ziggo.
Volgens de klanten service is alles netjes niks aan de hand.
Monteur zal lang moeten komen, planning gemaakt voor morgen meteen.
Dezelfde avond is het probleem weer weg.
Weer eens bellen met de klantenservice want ik wil geen monteur langs hebben en kosten moeten betalen als de monteur geen probleem kan constateren.
De volgende ziggo agent geeft aan de modem van afstand terug te brengen naar de fabrieksinstellingen.
Aan de lijn hangen zou niet nodig moeten zijn, modem blijft nog online.
Weer bellen met ziggo, deze agent geeft aan te blijven tot het gesprek weg valt, dit gebeurd, het gesprek van de vaste telefonie valt weg maar een seconde later heb ik gelijk weer een beltoon, modem is nog steeds online.
Weer bellen met ziggo, deze keer lukt het wel om het modem te resetten.
In de middag was alles oke, maar het lukt ze niet twee keer toe om het modem te resetten van afstand.
Dat alleen al toont aan dat er iets met de connectie aan de hand zou zijn wanneer de modem niet eens reageert.
Nu weet ik niet of de oplossing het herstarten van de modem is geweest, aangezien dat het in de avond al weer werkte (voor de herstart) dus. Om maar te voorkomen dat de ziggo monteur voor niks zou komen mogen, afspraak geannuleerd.
Kijk het aan of het nog weer een probleem veroorzaakt, heel vervellend dit!
Tijd Prioriteit Omschrijving
06/01/2021 20:08:10 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06/01/2021 20:03:2 notice TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/01/2021 14:50:35 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/01/2021 12:04:44 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25/12/2020 02:24:33 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25/12/2020 01:47:1 notice TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24/12/2020 14:37:30 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24/12/2020 07:17:17 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23/12/2020 16:48:6 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23/12/2020 09:52:31 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23/12/2020 09:44:28 notice TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;