1
Vraag
2
Reacties
Spiros

Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Internet problemen blijven aanhouden

 

Ellende met internet blijft aanhouden,

In de middag contact opgenomen met de klantenservice van ziggo.

Volgens de klanten service is alles netjes niks aan de hand.

Monteur zal lang moeten komen, planning gemaakt voor morgen meteen.

Dezelfde avond is het probleem weer weg.

Weer eens bellen met de klantenservice want ik wil geen monteur langs hebben en kosten moeten betalen als de monteur geen probleem kan constateren.

De volgende ziggo agent geeft aan de modem van afstand terug te brengen naar de fabrieksinstellingen.

Aan de lijn hangen zou niet nodig moeten zijn, modem blijft nog online.

Weer bellen met ziggo, deze agent geeft aan te blijven tot het gesprek weg valt, dit gebeurd, het gesprek van de vaste telefonie valt weg maar een seconde later heb ik gelijk weer een beltoon, modem is nog steeds online.

Weer bellen met ziggo, deze keer lukt het wel om het modem te resetten.

In de middag was alles oke, maar het lukt ze niet twee keer toe om het modem te resetten van afstand.

Dat alleen al toont aan dat er iets met de connectie aan de hand zou zijn wanneer de modem niet eens reageert.

 

Nu weet ik niet of de oplossing het herstarten van de modem is geweest, aangezien dat het in de avond al weer werkte (voor de herstart) dus. Om maar te voorkomen dat de ziggo monteur voor niks zou komen mogen, afspraak geannuleerd.

Kijk het aan of het nog weer een probleem veroorzaakt, heel vervellend dit!

 

Tijd    Prioriteit    Omschrijving

06/01/2021 20:08:10    critical    No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

06/01/2021 20:03:2    notice    TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

04/01/2021 14:50:35    critical    No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

04/01/2021 12:04:44    Let op!    RCS Partial Service;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

25/12/2020 02:24:33    critical    No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

25/12/2020 01:47:1    notice    TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

24/12/2020 14:37:30    critical    No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

24/12/2020 07:17:17    critical    No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

23/12/2020 16:48:6    critical    No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

23/12/2020 09:52:31    critical    No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

23/12/2020 09:44:28    notice    TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

je heb twee topics over het zelfde probleem

graag vraag ik je in dit https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/internet-problemen-69563 topic verder te gaan zo houden we het community overzichtelijk

Bekijk in context

1 Reactie 1
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

je heb twee topics over het zelfde probleem

graag vraag ik je in dit https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/internet-problemen-69563 topic verder te gaan zo houden we het community overzichtelijk

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic