Ik heb icmp voor je ingeschakeld.
AOP:
https://ibb.co/P1FCvZ1
(kabel is gestript en aangesloten op de AOP door een monteur destijds)
Foto van het modem:
https://ibb.co/PwkZ6R0
Ik las toevallig hier laatst een bericht van iemand die ook signaal problemen had en op afstand meestal geen problemen gezien konden worden.
Uiteindelijk zaten er meerdere breuken in de kabel waarbij op de plek van de breuk tape ooit was gebruikt als oplossing voor de breuk..
Ik ga me best doen als ik problemen ervaar om de tijden te noteren.
Vaak als ik problemen ervaar zie ik op dat moment ook foutmeldingen in de historie van het modem.
Het is niet dat ik me persee zorgen zou maken als er foutmeldingen in het modem uit te lezen zijn.
Ik leg het wel altijd naast elkaar als ik problemen ervaar om te zien of het modem log duidelijkheid over het probleem kan geven.
Op de momenten dat ik geen problemen ervaar is de download snelheid ook altijd goed.
Dat is soms anders zodra er weer onderbrekingen hebben plaatsgevonden.
Misschien dat er op dat moment een aantal kanalen niet gelocked zijn waardoor de snelheid lager uit valt.
Snelheid is nu in iedergeval top:
Speedtest op PC:
https://ibb.co/5hrg5Zx
Speedtest op iPhone 13 Pro Max:
https://ibb.co/hm6GwSc