1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
m_vankaathoven

Level 5
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 33Likes

Internet op slaapkamer via Ziggo modem?

Beste lezers,

kan mij iemand helpen ?.

Wij hebben Ziggo en nu wil ik graag via mijn Ziggo modem op onze slaapkamer internet hebben.

Kan dit via de Ziggo modem.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 16842Posts
  • 3088Oplossingen
  • 7998Likes

@m_vankaathoven  schreef:

Hallo Steefb,

Ik ben echt een leek m.b.t. kabels en netwerken.

Maar begrijp ik het goed !! ik kan een Cat 6 kabel door de loze leiding naar onze slaapkamer treken, deze in het gele internet gedeelte van de Ziggo modem pluggen en dan op de slaapkamer in mijn pc pluggen en klaar is de internet aansluiting op de slaapkamer ??.   

Ja.

Je kunt het zelfs gewoon even uitproberen door de kabel tijdelijk even los door je huis te leggen.

Maar hier zijn die extra netwerkpoorten juist voor bedoeld en dat werkt gewoon.

En het mooie is dat je niet hoeft te klooien met wachtwoorden en dergelijke, je hebt gelijk een optimale verbinding.

Misschien even het juiste netwerk aangeven in je PC, maar meestal werkt ook dat volledig automatisch .

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16842Posts
  • 3088Oplossingen
  • 7998Likes

Waarom ga je niet verder in je oude topic?

Devolo magic 2 - lage internetsnelheid - Ziggo Community

Natuurlijk kun je via het modem in meerdere kamers internet (wifi) hebben .

De kwaliteit hiervan is van teveel factoren afhankelijk om met deze summiere info antwoord te geven.

m_vankaathoven
Topicstarter
Level 5
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 33Likes

Hallo Steefb,

Mijn vragen m.b.t. de Devolo magic 2 hebben mij niet geholpen.

Nu zou ik graag weten of het mogelijk is om via de modem van Ziggo met een kabel een extra internet punt te maken op onze slaapkamer ?.

Steefb

Level 20
  • 16842Posts
  • 3088Oplossingen
  • 7998Likes

Ja, je kunt een netwerkkabel aanleggen.