ik ben net over gestapt van Delta naar Ziggo, nu heb ik dagelijks meerdere keren per dag dat de internet verbinding hikt. op de TV via de next mini krijg ik een melding moment geduld en dan de melding "te traag internet" 10 seconden later is het beeld er weer. op de computer valt internet verkeer weg, mijn VPN verbinding stopt. ik heb een ping aan gezet naar internet en er vallen 8 pings weg en dan komt loopt de ping weer verder. thuiswerken is nu geen pretje. alles werkt op de kabel dus geen Wifi gebruik voor Tv en Pc.
heb het modem rechtstreeks op de AOP gezet, zat eerst splitter tussen daardoor zijn de storingen al minder geworden.
ik heb contact gehad met Ziggo er moet een monteur langskomen maar die kan niet eerder dan 5 december
is hier iemand met een gouden advies of een medewerker van Ziggo die achter de schermen alvast zaken kan checken c.q. aanpassen. zodat het eerder is opgelost kan deze week dus niet thuiswerken.
bijgevoegd gegevens van het modem en de aop aansluiting
alvast bedankt voor je reactie