Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Mijn internetverbinding is soms traag en niet stabiel. Ook is het beeld op de tv soms blokkerig.
Mensen die ik op bezoek krijg zeggen me dat de huisaansluiting niet helemaal tof uitziet, zou dat een oorzaak kunnen zijn? Het lijkt wel of de groene kabel met een koperen klem is doorverbonden met het grijze splitterkastje.
Dat jouw diensten niet goed werken, dat kan ik me heel erg goed voorstellen. Dit ziet er absoluut niet goed uit. Een monteur is hier zeker nodig. Zal ik de agenda er maar snel bijpakken?
Je zegt dat dit niet door een monteur zo gedaan is (gelukkig maar :'-) ). Heb je dit zelf zo gemaakt?
Meteen geregeld! 30 december tussen 12:00 en 18:00 staat de afspraak nu. Mocht dit nou niet uitkomen; bij de bevestiging ontvang je een link waarmee je de afspraak kunt verzetten :-).
ik heb de uitnodiging ontvangen. Daaruit blijkt dat ik 50,= moet betalen voor de werkzaamheden als ik het goed begrijp. Het gaat hier toch om het overnamepunt? Waarom zijn daar dan kosten aan verbonden?
Werk aan het Aop is gratis. Als er iets nodig is voor verbetering eigen installatie kan dit zelf of door een monteur worden gedaan tegen betaling van iha niet meer dan 50 Euro.
ik heb de uitnodiging ontvangen. Daaruit blijkt dat ik 50,= moet betalen voor de werkzaamheden als ik het goed begrijp. Het gaat hier toch om het overnamepunt? Waarom zijn daar dan kosten aan verbonden?
Als het goed is staat er dat de kosten voor eigen rekening zijn wanneer de storing in jouw “domein” zit. Het AOP valt onder onze verantwoordelijkheid, dus dit gaat gratis zijn 🙂
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een
level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees
je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...