Hans_s

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Internet geblokkeerdn vanwege spam blokkade.

  • Goedendag,

    Ik heb sinds zondag geen internet meer vanwege een blokkade. Ik heb daarna de klantenservice gebeld en die vertelde mij dat er mail overschrijding is en dat er misschien een virus op zit. Nu weet ik niet echt wat ik moet, aangezien ik geen enkele hulp krijg van Ziggo. Ik heb ondertussen 4 mensen van de klantenservice en 1 persoon van de technische dienst gesproken en alle 5 zeggen dat ik mijn abonnement na 10 jaar maar moet opzeggen en naar de concurrent moet gaan. Zij kunnen nl niet helpen.

    Ik zou graag weer willen internetten en het probleem willen verhelpen, maar ik weet niet precies wat ik nu nog meer kan doen. Ik heb alle devices gescand en niets gevonden. Ik zou graag wat hulp kunnen gebruiken.

     

    groet,

    Hans

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Heb je geen internet meer of is alleen je mail geblokkeerd?

Hans_s
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het gehele internet is afgesloten

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Hans_s
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je wel. Ik heb mijn profiel nu aangevuld.

Willem-Jan6

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Hans,

Hier exact hetzelfde verhaal. Ook al zeker 10 jaar klant, klantenservice al meerdere malen aan de lijn gehad en geen hulp vanuit ziggo. Zeggen dat we maar moeten overstappen. Wij willen ook heel graag ons internet terug (thuiswerken is lastig zo) dus volgen graag hoe dit bij jou opgelost gaat worden (of niet).

Willem-Jan

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Willem-Jan6 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.


Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4351Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Goedemorgen @Hans_s en Willem-Jan6 

Geen internet in deze tijd is verre van wenselijk! Dat het advies wordt gegeven dat je maar opzegt, gaat er bij mij niet in. Kwalijk en ronduit teleurstellend dat dit advies wordt gegeven, waarvoor excuses.

Ik ben erin gedoken en zie dat een verzoek tot heraansluiten is afgewezen met als reden dat er geen oorzaak is gevonden en dus ook geen maatregelen om herhaling te voorkomen getroffen zijn. De afdeling Abuse is vrij strikt in het volgen hiervan, zoals jullie helaas merken. 


Begrijp ik het goed dat jullie dit stappenplan hebben gevolgd en alle apparatuur hebben gescand op virussen en andere narigheid? Heb je de wachtwoorden van eventuele Ziggo wachtwoorden aangepast en ook Mijn Ziggo? 

Het lijkt mij overigens verstandig dat jullie direct contact met de afdeling Abuse hebben om dergelijke zaken te bespreken. Je bereikt hen op abuse@ziggo.nl.

Houden jullie ons op de hoogte?

Hans_s
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Vincent, 

Ik heb een mail gestuurd naar abuse@ziggo.nl. Ik houd jullie op de hoogte wat zij terugkoppelen. 

Hans_s
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo, Ik heb contact gehad met abuse@ziggo.nl en zij konden mij vertellen dat het door de NAS kwam. Ik heb deze nu losgekoppeld van internet en ben nu weer aangesloten. Ik blijf het raar vinden dat 4 mensen van de klantenservice mij niet hadden kunnen vertellen dat ik gewoon moest mailen naar abuse@ziggo.nl. gelukkig is dankzij jullie hulp toch nog alles goedgekomen. Heel erg bedankt.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4351Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Wat fijn dat het probleem is gevonden! En vooral ontzettend fijn dat je weer bent aangesloten op het internet @Hans_s.

@Willem-Jan6 Hoe staat het er bij jou voor? 

Uitgelicht topic