Goedemorgen @Hans_s en Willem-Jan6
Geen internet in deze tijd is verre van wenselijk! Dat het advies wordt gegeven dat je maar opzegt, gaat er bij mij niet in. Kwalijk en ronduit teleurstellend dat dit advies wordt gegeven, waarvoor excuses.
Ik ben erin gedoken en zie dat een verzoek tot heraansluiten is afgewezen met als reden dat er geen oorzaak is gevonden en dus ook geen maatregelen om herhaling te voorkomen getroffen zijn. De afdeling Abuse is vrij strikt in het volgen hiervan, zoals jullie helaas merken.
Begrijp ik het goed dat jullie dit stappenplan hebben gevolgd en alle apparatuur hebben gescand op virussen en andere narigheid? Heb je de wachtwoorden van eventuele Ziggo wachtwoorden aangepast en ook Mijn Ziggo?
Het lijkt mij overigens verstandig dat jullie direct contact met de afdeling Abuse hebben om dergelijke zaken te bespreken. Je bereikt hen op abuse@ziggo.nl.
Houden jullie ons op de hoogte?