1
Vraag
2
Reacties
Borzillierri

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internet/game

ik blijf herhalend problemen ervaren tijdens het spelen van Fivem GTA 5 roleplay server  terwijl ik een enorm goed msi heb en hele goede internet maar als ik in game ben blijft die problemen veroorzaken met het internet ik val weg op discord me geluid word robotig en lopen of rijden in game blijft herhalend haperen ik kan de oorzaak hier niet van vinden ondanks ik alles geprobeerd heb 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Be rt wrote:

OK, duidelijk, je modem heeft moeite om de Ziggo modems te bereiken, gezien het feit je upstream 48 is, het moet onder de 49 zijn en dan is met wat fluctuatie in het signaal het heel goed mogelijk dat het fout gaat.

Ik zie een paar vreemde aansluitingen/koppelingen op de foto en ik vermoed dat dit de oorzaak is.

 

Zou je eens willen proberen om de upstream hier te plaatsen met alleen de modem kabel in de wandcontactdoos?

Als dan de upstream waarden anders zijn, dan zijn we al een eind op weg naar het vinden van de oorzaak.

 

 @Be rt Dit is een overgang <> koppeling F-connector  waar niks mis mee is, is goed HF dicht spul.

Denk eerder dat deze AOP vervangen moet worden in een 1 gats AOP 1200 mhz.

Bekijk in context

23 Reacties 23
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Welk apparaat heb je als modem?

Borzillierri
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ch7465lg-zg standaart Ziggo modem die je erbij krijgt ..

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-292... 

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Borzillierri
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik heb geen splitters of versterkers alleen een media box xl en een modem waar ik de aparaat naam niet van kan vinden.

netwerk history als in browser geschiedenis?

 

Borzillierri
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/online-game-problemen-lag-33234  heb het gevoel dat ik de zelfde problemen ervaar als deze meneer hier allemaal zeer herkenbaar maar voornamelijk de game gedeelte

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Be rt wrote:

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-292... 

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Helaas kan ik je niet verder helpen als je niet meer informatie geeft.

Je zult een aantal mogelijke oorzaken eerst uit moeten sluiten als mogelijke oorzaak, die vaak de oorzaak zijn.

Veel succes verder gewenst.

Borzillierri
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

Borzillierri
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Is de wandcontactdoos de eerste plaats waar Ziggo je woning binnenkomt of is er nog b.v. in de meterkast een coax kabel die daar binnenkomt en door gezet is naar die op de foto?

Hier staan de downstream en upstream waarden en netwerk historie, kun je die volledige pagina's hier laten zien?

 

Borzillierri
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Is de wandcontactdoos de eerste plaats waar Ziggo je woning binnenkomt of is er nog b.v. in de meterkast een coax kabel die daar binnenkomt en doorverbonden is naar die op de foto?

Borzillierri
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb ook de unpn uit gezet net helpt iets merk ik maar bij verre na niet verholpen

Borzillierri
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee de bekabeling komt uit de wand 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

OK, duidelijk, je modem heeft moeite om de Ziggo modems te bereiken, gezien het feit je upstream 48 is, het moet onder de 49 zijn en dan is met wat fluctuatie in het signaal het heel goed mogelijk dat het fout gaat.

Ik zie een paar vreemde aansluitingen/koppelingen op de foto en ik vermoed dat dit de oorzaak is.

 

Zou je eens willen proberen om de upstream hier te plaatsen met alleen de modem kabel in de wandcontactdoos?

Als dan de upstream waarden anders zijn, dan zijn we al een eind op weg naar het vinden van de oorzaak.

Borzillierri
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zal het even proberen alles is aangesloten geweest door een ziggo monteur wel maar we gaan het even testen

Borzillierri
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Die ene die u aangaf moest in de wand of de onderste?

Borzillierri
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Be rt wrote:

OK, duidelijk, je modem heeft moeite om de Ziggo modems te bereiken, gezien het feit je upstream 48 is, het moet onder de 49 zijn en dan is met wat fluctuatie in het signaal het heel goed mogelijk dat het fout gaat.

Ik zie een paar vreemde aansluitingen/koppelingen op de foto en ik vermoed dat dit de oorzaak is.

 

Zou je eens willen proberen om de upstream hier te plaatsen met alleen de modem kabel in de wandcontactdoos?

Als dan de upstream waarden anders zijn, dan zijn we al een eind op weg naar het vinden van de oorzaak.

 

 @Be rt Dit is een overgang <> koppeling F-connector  waar niks mis mee is, is goed HF dicht spul.

Denk eerder dat deze AOP vervangen moet worden in een 1 gats AOP 1200 mhz.

Borzillierri
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is dat iets wat ziggo moet doen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic