1
Vraag
2
Reacties
wendypeschier

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Internet en wifi werkt niet

Sinds vannacht ligt de wifi verbinding er opeens uit. Na diverse malen resetten, kabels checken, wachten etc. blijft de uitkomst gelijk:  de controle lamp gaat eerst netjes op wit, verkleurd dan na een minuut groen en de wifi gaat stabiel op groen, maar de internet verbinding blijft knipperend groen.

Heb werkelijk alle filmpjes al gekeken en resets gebruikt,  maar kom er niet uit.  

Iemand tips

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
wendypeschier
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Alex,

 

Bedankt voor je reactie. 

Inmiddels heb ik na een onhandig keuze menu toch contact gekregen met ziggo. Mijn tv werkt inderdaad ook niet. Ziggo krijgt ook geen verbinding met de modem. Conclusie: overnacht de geest gegeven dus. Er wordt een nieuwe toegestuurd, kan enkele dagen duren. Had ondanks beter weten, gehoopt op een sneller oplossing zo met drie kinderen in thuisles 😉

 

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Hallo en welkom @wendypeschier,

 

Geen internet, nooit fijn! De lampjes die je beschrijft zijn van je witte modem he?

Dat groene knipperende lampje wil zeggen dat het modem geen coaxsignaal ontvangt. Werkt tv toevallig wel?

  • zo ja, dan is er iets mis met het coaxsignaal naar het modem. Is daar niet iets mee gebeurd?
  • zo nee, dan heb je misschien last van een grotere storing. Is er een storing gemeld in je wijk? Controleer via http://ziggo.nl/storing
wendypeschier
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Alex,

 

Bedankt voor je reactie. 

Inmiddels heb ik na een onhandig keuze menu toch contact gekregen met ziggo. Mijn tv werkt inderdaad ook niet. Ziggo krijgt ook geen verbinding met de modem. Conclusie: overnacht de geest gegeven dus. Er wordt een nieuwe toegestuurd, kan enkele dagen duren. Had ondanks beter weten, gehoopt op een sneller oplossing zo met drie kinderen in thuisles 😉

 

 

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Als TV ook niet werkt, dan lijkt me dat niet alleen het modem een probleem heeft (modem gaat alleen over internet, niet over tv-signaal).. Dus dan zou ik toch denken aan een probleem bij de aansluiting binnenshuis of een grotere wijkstoring.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @wendypeschier,

Welkom op de Community!
Altijd vervelend als het internet niet werkt, helemaal als er drie kinderen afhankelijk van zijn.

In elk geval fijn dat er al reacties staan in dit topic en je met de klantenservice contact hebt gehad.
Hoewel ik zie dat het modem dat de geest gegeven zou hebben online staat, is er gisterochtend een nieuw modem bezorgd.

Hopelijk ervaren jullie daar snel een goede en stabiele verbinding van.
Deel anders gerust een foto van hoe het modem is aangesloten.
Via deze weg helpen we graag 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic