Hallo,
Ik heb al geruime tijd een 500mbps abonnement wat nu 600 is, echter heb ik echt merkbaar last sinds het nieuwe jaar dat elke avond maar 150-250mbps beschikbaar is tussen 18:00 en 23:00-00:00.
Nu zijn we inmiddels een kabelschade (wat veel onderbrekingen bracht) in de wijkkast, een fysieke monteur die zegt dat hij niks kan met een bridge modem, en 3 splitters en kabels verder maar, s'avonds blijft de snelheid zielig laag, zo laag dat ik in staat ben om mijn pakket te downgraden aangezien ik s'avonds natuurlijk gebruik wil maken van mijn dik gekochte pakket.
Overdag tik ik heerlijk 600mbps aan maar zodra het 18:00 is geweest is het dramatisch.
Nu had mijn buurman vernomen van een fysieke monteur dat onze wijk nog draait op oude hardware, dus ik vermoed dat we hier een capaciteitsprobleem hebben.
Is het mogelijk om dit te laten onderzoeken?
Ik heb inmiddels al wel 20x contact gezocht met de klantenservice, maar het is moeilijk om verder te komen.
Groet,
Thomas