1
Vraag
2
Reacties
ronaldvw

Raadgever
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Internet down werkzaamheden?

Goedenmorgen, 

Ik neem aan dat mensen van ziggo ook mee lezen daarom even hier de opmerking.

Ik lig gisteren avond nog even in bed mijn serie af te kijken en rond middennacht zwartbeeld en melding dat er even geen verbinding is. Ik kijk op mijn telefoon ook geen wifi meer.

Modem/pods opnieuw gestart geen succes. Geen interesse om verder te zoeken en ben maar gaan slapen.

Vanmorgen deed alles het weer. 

Ik kijk bij de internet storing ziggo 

Staat er dat er vanacht werkzaamheden geweest zijn tussen 01.00 uur en 06.00 uur.

 

Nu snap ik dat er werkzaamheden nodig zijn maar hou je dan wel aan de tijden die afgesproken zijn..

 

Dank

Btw postcode is 1161 als dat het zoeken makkelijk maakt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12482Posts
  • 1026Oplossingen
  • 4724Likes

Hey @ronaldvw. Ik zie over deze werkzaamheden sowieso geen communitcatie. Denk dat dit dus een lastminute/spoedklusje is geweest. En dat de tijd hierin kennelijk niet precies goed is overgenomen. Sorry! Fijn dat alles weer goed werkt nu 🙂 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19329Posts
  • 887Oplossingen
  • 5524Likes

Als je melding hebt gehad dat ze om 01:00 - 06:00 uur beginnen met werken dan kan het ook zijn dat dit eerder kan gebeuren, hier ook laatst voor 01:00 uur, en ze waren reeds op tijd klaar. Soms zijn mensen eerder en gaan ze aan het werk, dit doen ze in de nacht om zo min mogelijk klachten overdag te veroorzaken en 90% ligt in de nacht te slapen. Dus hier kan Ziggo niets aan veranderen, als monteurs ter plaatsen zijn, dan gaan ze gewoon aan het werk en de brief zegt het niet voor niks.

ronaldvw
topicstarter
Raadgever
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Zo werkt het niet hoor. Ik kom zelf uit de telecommunicatie en wij kunnen niet zomaar eerder beginnen. 

Hatolex
Expert
Expert
  • 739Posts
  • 34Oplossingen
  • 346Likes

@ronaldvw , kennelijk in dit geval wel heb je gemerkt. 😁

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12482Posts
  • 1026Oplossingen
  • 4724Likes

Hey @ronaldvw. Ik zie over deze werkzaamheden sowieso geen communitcatie. Denk dat dit dus een lastminute/spoedklusje is geweest. En dat de tijd hierin kennelijk niet precies goed is overgenomen. Sorry! Fijn dat alles weer goed werkt nu 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic