Volgens mij is er geantwoord op een andere topic, maar goed tot nu toe iedere dag ellende, wordt nu voorgesteld om het ziggo modem in bridge te zetten, en zelf een router neer te zetten, (technisch geen probleen, ben zelf 20 jaar netwerkbeheerder geweest) maar ja moet ik dus zelf extra hardware neer gaan zetten en configureren om internet van ziggo goed te laten werken.. Het is de omgekeerde wereld.
Ik wil van alles proberen, maar dit gaat mij te ver. Ik ben nu in vergevorderd stadium om over te gaan naar andere provider en alleen TV nog bij ziggo te doen, daar heb ik totaal geen klachten over..
Vanochtend 12-12-2020 weer spontane uitval van internet wat 20 minuten duurde, dus mijn irritatie niveau stijgt met de dag.. iedere dag op willekeurige tijdstippen gaat alles uit .. ook 's-nachts . heb extra software geinstalleerd om mijn home automatisering te herstarten bij internet uit val zodoende zie ik dat het ook midden in de nacht gebeurd.
Dit wordt denk ik mijn laatste melding, Hoe goed ook bedoeld van jullie kant (dank daarvoor) met het is technisch blijkbaar niet op te lossen. dus dan maar 100mb via mijn vorige provider xs4all een ouderwetse telefoon lijn die niet uit valt 😞 .
Dus bedankt voor de inzet, (het is niet jullie schuld !! ) Maar ik ben er klaar mee. En alvast prettige feestdagen toe gewenst.
m.v.g.
Arie Buijs