PIP1

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Internet & Tv is weggevallen

Goedemorgen!

 

Sinds iets meer dan week hebben wij een storing met ons internet en tv. In eerste instantie viel internet en tv weg aan het einde van de dag rond 19.00/20.00 en afgelopen week is alles helemaal weggevallen. 

Gisteren sprak ik onze nieuwe onderbuurvrouw en we constateerden dat mijn problemen zijn gestart vanaf het moment dat zij haar ziggo connect box heeft geïnstalleerd anderhalve week geleden. Zij heeft geen problemen. Kan het hier aan liggen?

 

ik heb meerdere malen het stroom er af gehaald en onze modem herstart maar het probleem blijft. 

Ik heb inmiddels contact gehad met de Klantenservice en er komt over 4 dagen een monteur. Kan ik iets zelf al doen om het probleem te verhelpen? Ik kan op deze manier niet thuis werken wat natuurlijk erg onhandig is in deze thuiswerkperiode...

 

graag help!

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PIP1
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi Allen,

 

Nogmaals dank voor de tips. Gisteren is een kundige en servicegerichte monteur bij ons geweest. Hij heeft ons goed geholpen. na inspectie kwamen w eer achter dat de groene netwerkkabel verkeerd door de aannemer is verlegd/verlengd naar de meterkast. Deze zat deels los en heeft waarschijnlijk de verhuizing van de onderburen niet overleefd. Hij heeft de aansluiting weer terug op de groene kabel geplaats en sindsdien heb ik weer goed internet en tv. Erg fijn.

 

Dank voor de tijdelijke belbundel en alle feedback,

 

 

Bekijk in context

9 Reacties 9
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als je een vodafoonabonnement hebt, dan kan een moderator een gratis 50GB bundel daaraan toevoegen, zodat je jouw mobiel kan gebruiken als hot spot en kunt internetten. 

Zorg er voor dat postcode en huisnummer in je community-profiel staan.

HBO Fan

Level 12
  • 729Posts
  • 9Oplossingen
  • 565Likes

Vraagje: Als onderburen hun installatie afschakelen (uitzetten, verbindingskabel naar Ziggo even los halen) zijn jouw problemen dan ook over?

PIP1
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor de tip! Ik heb inderdaad een Vodafone abonnement en inmiddels vliegen mij bundel GB’s de deur uit. 

PIP1
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Terechte vraag, ga ik even uitzoeken. 

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 630Oplossingen
  • 3978Likes

Hi @PIP1,

Het is een lastige situatie nu je geen vast internet hebt en bent aangewezen op je mobiele data. Bij deze staat de 50Gb back up bundel aan. Je kan trouwens dubbele data en non-stop gratis extras krijgen door je adres in je Mijn Vodafone te corrigeren. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @PIP1

Ik ben benieuwd hoe het gisteren is gegaan tijdens het monteursbezoek en of je weer helemaal up & running bent. Laat je het ons weten? 

PIP1
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi Allen,

 

Nogmaals dank voor de tips. Gisteren is een kundige en servicegerichte monteur bij ons geweest. Hij heeft ons goed geholpen. na inspectie kwamen w eer achter dat de groene netwerkkabel verkeerd door de aannemer is verlegd/verlengd naar de meterkast. Deze zat deels los en heeft waarschijnlijk de verhuizing van de onderburen niet overleefd. Hij heeft de aansluiting weer terug op de groene kabel geplaats en sindsdien heb ik weer goed internet en tv. Erg fijn.

 

Dank voor de tijdelijke belbundel en alle feedback,

 

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Graag gedaan en veel en ongestoord plezier met je diensten.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Beter! Top om te lezen. Ik ga ervan uit dat het allemaal goed blijft gaan maar mocht je in de toekomst toch opnieuw ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden. (Alvast) een fijn weekend!

Uitgelicht topic