De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Waarom moet de modem activatiecode zo lang duren? Zeker nu alles voortaan via WiFi werkt. Slimme lampen, CV enz. Nu zegt ziggo dat we max 3 dagen moeten wachten maar kan ook maandag pas zijn omdat een extern bedrijf dit doet?? Ziggo heeft t abonnement opgezegd en deze opzegging zou teruggedraaid worden maar zijn ze vergeten. Al 2x 25 min aan de telefoon gezeten en het wordt opgelost, maar nee hoor nu nog max 3 dagen wachten. Zo slecht!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Normaal duurt het inderdaad niet zo lang, maar ivm Viaplay duurt het langer. Dat zijn de woorden van ZIGGO niet van mijzelf. Maar gelukkig is na nog een telefoontje het eindelijk opgelost.
Ik leg het bij een Ziggo moderator neer, want dit klinkt heel vreemd.
En nu helaas weer geen internet en zelfs geen tv meer
het modem activeren doet ziggo inderdaad niet zelf, maar dit duurt vaak maar een uurtje, max (in het slechste geval) 24 uur en niet 3 dagen. waarom heeft ziggo überhaupt het abonnement afgesloten terwijl u nooit heeft opgezegd?
Normaal duurt het inderdaad niet zo lang, maar ivm Viaplay duurt het langer. Dat zijn de woorden van ZIGGO niet van mijzelf. Maar gelukkig is na nog een telefoontje het eindelijk opgelost.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...