1
Vraag
2
Reacties
Helen05021970

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Internet activatiecode

Waarom moet de modem activatiecode zo lang duren? Zeker nu alles voortaan via WiFi werkt. Slimme lampen, CV enz. Nu zegt ziggo dat we max 3 dagen moeten wachten maar kan ook maandag pas zijn omdat een extern bedrijf dit doet?? Ziggo heeft t abonnement opgezegd en deze opzegging zou teruggedraaid worden maar zijn ze vergeten. Al 2x 25 min aan de telefoon gezeten en het wordt opgelost, maar nee hoor nu nog max 3 dagen wachten. Zo slecht!! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Helen05021970
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Normaal duurt het inderdaad niet zo lang, maar ivm Viaplay duurt het langer. Dat zijn de woorden van ZIGGO niet van mijzelf. Maar gelukkig is na nog een telefoontje het eindelijk opgelost. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik leg het bij een Ziggo moderator neer, want dit klinkt heel vreemd.

Helen05021970
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

En nu helaas weer geen internet en zelfs geen tv meer

Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

het modem activeren doet ziggo inderdaad niet zelf, maar dit duurt vaak maar een uurtje, max (in het slechste geval) 24 uur en niet 3 dagen. waarom heeft ziggo überhaupt het abonnement afgesloten terwijl u nooit heeft opgezegd?

Helen05021970
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Normaal duurt het inderdaad niet zo lang, maar ivm Viaplay duurt het langer. Dat zijn de woorden van ZIGGO niet van mijzelf. Maar gelukkig is na nog een telefoontje het eindelijk opgelost. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic