Vraag
Reacties
Oplossing
Helen05021970
Level 2

Internet activatiecode

Waarom moet de modem activatiecode zo lang duren? Zeker nu alles voortaan via WiFi werkt. Slimme lampen, CV enz. Nu zegt ziggo dat we max 3 dagen moeten wachten maar kan ook maandag pas zijn omdat een extern bedrijf dit doet?? Ziggo heeft t abonnement opgezegd en deze opzegging zou teruggedraaid worden maar zijn ze vergeten. Al 2x 25 min aan de telefoon gezeten en het wordt opgelost, maar nee hoor nu nog max 3 dagen wachten. Zo slecht!! 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Helen05021970
Level 2
Topicstarter

Normaal duurt het inderdaad niet zo lang, maar ivm Viaplay duurt het langer. Dat zijn de woorden van ZIGGO niet van mijzelf. Maar gelukkig is na nog een telefoontje het eindelijk opgelost. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ik leg het bij een Ziggo moderator neer, want dit klinkt heel vreemd.

Helen05021970
Level 2
Topicstarter

En nu helaas weer geen internet en zelfs geen tv meer

0 Kudos
Gio2903
Level 17

het modem activeren doet ziggo inderdaad niet zelf, maar dit duurt vaak maar een uurtje, max (in het slechste geval) 24 uur en niet 3 dagen. waarom heeft ziggo überhaupt het abonnement afgesloten terwijl u nooit heeft opgezegd?

0 Kudos
Helen05021970
Level 2
Topicstarter

Normaal duurt het inderdaad niet zo lang, maar ivm Viaplay duurt het langer. Dat zijn de woorden van ZIGGO niet van mijzelf. Maar gelukkig is na nog een telefoontje het eindelijk opgelost.