Waarom moet de modem activatiecode zo lang duren? Zeker nu alles voortaan via WiFi werkt. Slimme lampen, CV enz. Nu zegt ziggo dat we max 3 dagen moeten wachten maar kan ook maandag pas zijn omdat een extern bedrijf dit doet?? Ziggo heeft t abonnement opgezegd en deze opzegging zou teruggedraaid worden maar zijn ze vergeten. Al 2x 25 min aan de telefoon gezeten en het wordt opgelost, maar nee hoor nu nog max 3 dagen wachten. Zo slecht!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Normaal duurt het inderdaad niet zo lang, maar ivm Viaplay duurt het langer. Dat zijn de woorden van ZIGGO niet van mijzelf. Maar gelukkig is na nog een telefoontje het eindelijk opgelost.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik leg het bij een Ziggo moderator neer, want dit klinkt heel vreemd.
En nu helaas weer geen internet en zelfs geen tv meer
het modem activeren doet ziggo inderdaad niet zelf, maar dit duurt vaak maar een uurtje, max (in het slechste geval) 24 uur en niet 3 dagen. waarom heeft ziggo überhaupt het abonnement afgesloten terwijl u nooit heeft opgezegd?
Normaal duurt het inderdaad niet zo lang, maar ivm Viaplay duurt het langer. Dat zijn de woorden van ZIGGO niet van mijzelf. Maar gelukkig is na nog een telefoontje het eindelijk opgelost.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.