1
Vraag
2
Reacties
The_Celeste

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Internet Z1 & Kabel TV -> Internet Only Basic

@Webcare Ziggo,

Graag zou ik mijn abonnement willen downgraden van Internet Z1 & Kabel TV naar een Internet only Basic abonnement (40/5 Mbit/s voor € 32,50 per maand). Ik maak namelijk al jaren geen gebruik meer van televisie: al sinds ik mijn analoge tv weg moest gooien.

In Mijn Ziggo kan ik deze wijziging niet aangeven. In een ander onderwerp op deze community lees ik dat Webcare dit voor mij kan doen.

Bij het afsluiten van een nieuw (Internet Only Basic) abonnement worden er €19,95 activatiekosten in rekening gebracht voor modem en aansluiting. Maar ik ben al in het bezit van een modem van Ziggo dat naar wens werkt. Dan zijn die activatiekosten voor mij toch niet van toepassing?

Webcare: kunt u mijn abonnement aanpassen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 417Likes

Goedemiddag @The_Celeste

Welkom! 🙂

Natuurlijk helpen we je ook via deze weg heel graag aan het gewenste pakket, wel is dit inderdaad zoals @Bert aangeeft een klant helpt klant forum. Wat inhoudt dat wij veelal alleen op de achtergrond aanwezig zijn 😄 

Goed, dat gezegd hebbende, natuurlijk pas ik het abonnement voor je aan. Je ontvangt geen nieuwe apparatuur dus je betaalt nderdaad geen €19,95 aansluitkosten. Binnen enkele uren ontvang je een bevestiging per e-mail van de wijziging. 

Laat je weten als er iets onduidelijk is? 

Bekijk in context

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 417Likes

Helaas kan ik deze niet nogmaals mailen. Wel per post aan je opsturen. Is dat goed? @The_Celeste

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70478Posts
  • 4903Oplossingen
  • 19925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 417Likes

Goedemiddag @The_Celeste

Welkom! 🙂

Natuurlijk helpen we je ook via deze weg heel graag aan het gewenste pakket, wel is dit inderdaad zoals @Bert aangeeft een klant helpt klant forum. Wat inhoudt dat wij veelal alleen op de achtergrond aanwezig zijn 😄 

Goed, dat gezegd hebbende, natuurlijk pas ik het abonnement voor je aan. Je ontvangt geen nieuwe apparatuur dus je betaalt nderdaad geen €19,95 aansluitkosten. Binnen enkele uren ontvang je een bevestiging per e-mail van de wijziging. 

Laat je weten als er iets onduidelijk is? 

The_Celeste
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag Madelon,

Bedankt van het doorvoeren van deze abonnementswijziging.

Ik zag in Mijn Ziggo een mij vreemd emailadres staan met 'casema' erin. Ik heb het veranderd naar mijn vaakst gebruikte privé-emailadres. Goh, ik vond het al vreemd dat ik in geen jaren emails van Ziggo ontving.

Kan de bevestigingsmail nogmaals verstuurd worden?

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 417Likes

Helaas kan ik deze niet nogmaals mailen. Wel per post aan je opsturen. Is dat goed? @The_Celeste

The_Celeste
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Graag, Madelon, dat zou ik fijn vinden

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70478Posts
  • 4903Oplossingen
  • 19925Likes

@The_Celeste Heb je datzelfde Casema email adres vroeger wel gebruikt en staat dat nog in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet, naar beneden scrollen onder E-mailadressen?

Zo ja, dan kun je die mails nog bekijken als je met dat emailadres en wachtwoord inlogt in de webmail.

Zie je wel het mailadres, maar weet je het wachtwoord niet meer, dan kun je het wachtwoord zelf veranderen in Mijn Ziggo door achter het emailadres te klikken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic