Zijn er mensen die nog via poort 80 en of poort 443 een eigen webserver hebben.
Waarbij het Ziggo modem NIET in bridge mode staat?
Ziggo klantenservice zakelijk zegt dat men deze poorten uit veiligheids overweging heeft uitgezet en verwijst naar de community.
Ik heb al eerder een vraag over port forwarding gesteld, maar de enige oplossing leek toen bridgemode aanzetten en mijn eigen router gebruiken. Natuurlijk werkt dat allemaal, maar ik mis een DMZ/ extra WIFI en LAN poorten. Het betekent dat ik deze moeilijke tijden nog meer moet investeren om dit weer terug te krijgen.
Ik vind zelf het antwoord van de servicedesk nogal bijzonder, want voor 20 september werkte een en ander naar behoren.
Zeker als afnemer van het veel te dure Ziggo zakelijk lijkt me toch ook dat je over een wijziging vooraf geïnformeerd wordt?
Ik zal niet de enige ZZP'er zijn die een eigen webservertje heeft draaien?
Ik had ook een eigen wireguard (VPN) server draaien op een hoge poort met alleen UDP, maar die werkt ook niet meer.
Groet,
Henk