1
Vraag
2
Reacties
Tijske

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internet (Verbonden (partial bonding DS)

Hallo,

 

Sinds vrijdag een nieuwe modem, met daarbij een nieuw abonnement bij Ziggo.

alles verliep vlot en goed, tot mijn zoon erachter kwam dat onze download snelheid heel veel naar beneden is gegaan.

 

wij hebben Internet Max (600Mb/s)

en krijgen maar een download snelheid van 3,2Mb/s op het moment.

 

op onze oude modem was dit niet het geval! Wel vaak wegvallen van wifi, soms slecht internet maar in ieder geval niet dit. (ubee modem)

 


Als ik inlog op Connection box krijg ik in het rood "Internet (Verbonden (partial bonding DS) )"

 

ik heb alles afgezocht en overal staat dat er een monteur moet komen? Om dit te kunnen verhelpen.

 

het rare is onze verbinding vliegt van 600mb/s naar 5mb/s enzovoort in een paar seconde. Ook de melding veranderd van Internet (Verbonden (partial bonding DS) ) naar verbonden, en dat om de zoveel minuten.

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Tijske,

Balen dat je nog steeds last hebt van problemen met de internetconnectie! Ik heb even opnieuw een blik geworpen op het signaal en dat lijkt ook na de storing van afgelopen nacht nog steeds niet in orde. Het lijkt mij verstandig dat er een monteur bij jou langskomt. Je hebt als nieuwe klant recht op een gratis monteur die ook gelijk helpt om de installatie onder de loep te nemen. Ik heb een afspraak voor je ingepland op vrijdag 3 december 2021 tussen 08:00 uur en 13:00 uur. Mocht het op deze datum niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Neem voor het monteursbezoek goed de richtlijnen m.b.t. de Coronamaatregelen door. Zo houden we het voor iedereen veilig. Laat je weten wat je bevindingen zijn na het monteursbezoek?

Bekijk in context

9 Reacties 9
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Kunt u een foto maken van het AOP in de meterkast en het daarop aangesloten modem?

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @Tijske, zo te zien heb je op 22-11 iets veranderd in de aansluiting van je modem? Het signaal ziet er sindsdien in ieder geval beter uit.

 

We horen graag of de problemen inderdaad opgelost zijn nu.

 

Mark_0-1637678232556.png

 

 

Tijske
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Mark!

 

Ja, ik heb 2 splitters weg gehaald. En sindsdien werkt het prima. Nu hopen dat dit zo blijft!

 

super dank je wel, ook dankjewel voor Jan F, voor het snelle reageren.

Tijske
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Mark,

Helaas is het probleem sinds gister middag weer begonnen.
Internetsnelheid van maar 3mb/s.... lag dus niet aan de splitter.

Tijske
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes


Hoi Jan,

Sorry ik dacht het probleem al opgelost te hebben!
Hierbij de AOP bij mij staat deze raar genoeg in de woonkamer achter een kast. De tape is er voor dat het witte (beschermhoesje) er niet afvalt, heeft nooit problemen veroorzaakt. (Tape etc zit er al ruim 8 jaar op.

Sinds de nieuwe modem is dit probleem pas gekomen.
Ene moment "verbonden"  ander moment " partial bonding DS"

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Tijske,

Balen dat je nog steeds last hebt van problemen met de internetconnectie! Ik heb even opnieuw een blik geworpen op het signaal en dat lijkt ook na de storing van afgelopen nacht nog steeds niet in orde. Het lijkt mij verstandig dat er een monteur bij jou langskomt. Je hebt als nieuwe klant recht op een gratis monteur die ook gelijk helpt om de installatie onder de loep te nemen. Ik heb een afspraak voor je ingepland op vrijdag 3 december 2021 tussen 08:00 uur en 13:00 uur. Mocht het op deze datum niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Neem voor het monteursbezoek goed de richtlijnen m.b.t. de Coronamaatregelen door. Zo houden we het voor iedereen veilig. Laat je weten wat je bevindingen zijn na het monteursbezoek?

Tijske
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Paul,

Dank je wel, dan zie ik de monteur op vrijdag.
Hopelijk kan de monteur het probleem verhelpen.
Ik koppel het terug! 🙂 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Tijske We hebben er alle vertrouwen in dat de monteur het voor je oplost. 😉 We kijken uit naar jouw bevindingen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Tijske Het is inmiddels al weer een tijd geleden dat de monteur is langs geweest. We zijn erg benieuwd of alles naar wens werkt sinds het monteursbezoek. Laat je het aan ons weten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic