1
Vraag
2
Reacties
Rahman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet: Knipperend lampje, geen netwerk

Hallo,

ik heb geen netwerk ik heb het modem een paar keer hersteld maar er knippert nog een lampje en ik heb geen netwerk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Expert
Expert
  • 12277Posts
  • 2363Oplossingen
  • 4430Likes

Is er een storing ?

Storingen | Klantenservice | Ziggo

 

Hoe bedoel je hersteld?

 

Laat het modem minstens 5 minuten van de stroom.

Heb je je coax verbinding gecheckt? Verbind opnieuw.

Fabrieksinstelling modem geprobeerd?

 

Hoe zet ik mijn modem terug naar de fabrieksinstel... - Ziggo Community

 

Voor een herstel naar de fabrieksinstellingen (ook wel een factory reset) houdt je het kleine knopje aan de achterkant van het modem ingedrukt tot alle LED-lampjes 1 keer knipperen. Je kunt dit knopje het beste indrukken met een paperclip, naald, satéprikker of iets dergelijks.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Steefb
Expert
Expert
  • 12277Posts
  • 2363Oplossingen
  • 4430Likes

Is er een storing ?

Storingen | Klantenservice | Ziggo

 

Hoe bedoel je hersteld?

 

Laat het modem minstens 5 minuten van de stroom.

Heb je je coax verbinding gecheckt? Verbind opnieuw.

Fabrieksinstelling modem geprobeerd?

 

Hoe zet ik mijn modem terug naar de fabrieksinstel... - Ziggo Community

 

Voor een herstel naar de fabrieksinstellingen (ook wel een factory reset) houdt je het kleine knopje aan de achterkant van het modem ingedrukt tot alle LED-lampjes 1 keer knipperen. Je kunt dit knopje het beste indrukken met een paperclip, naald, satéprikker of iets dergelijks.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.