Vraag
Reacties
Oplossing
Rahman
Level 1

Internet: Knipperend lampje, geen netwerk

Hallo,

ik heb geen netwerk ik heb het modem een paar keer hersteld maar er knippert nog een lampje en ik heb geen netwerk

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Is er een storing ?

Storingen | Klantenservice | Ziggo

 

Hoe bedoel je hersteld?

 

Laat het modem minstens 5 minuten van de stroom.

Heb je je coax verbinding gecheckt? Verbind opnieuw.

Fabrieksinstelling modem geprobeerd?

 

Hoe zet ik mijn modem terug naar de fabrieksinstel... - Ziggo Community

 

Voor een herstel naar de fabrieksinstellingen (ook wel een factory reset) houdt je het kleine knopje aan de achterkant van het modem ingedrukt tot alle LED-lampjes 1 keer knipperen. Je kunt dit knopje het beste indrukken met een paperclip, naald, satéprikker of iets dergelijks.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Is er een storing ?

Storingen | Klantenservice | Ziggo

 

Hoe bedoel je hersteld?

 

Laat het modem minstens 5 minuten van de stroom.

Heb je je coax verbinding gecheckt? Verbind opnieuw.

Fabrieksinstelling modem geprobeerd?

 

Hoe zet ik mijn modem terug naar de fabrieksinstel... - Ziggo Community

 

Voor een herstel naar de fabrieksinstellingen (ook wel een factory reset) houdt je het kleine knopje aan de achterkant van het modem ingedrukt tot alle LED-lampjes 1 keer knipperen. Je kunt dit knopje het beste indrukken met een paperclip, naald, satéprikker of iets dergelijks.

0 Kudos
Ga naar reactie