Hallo,
ik heb geen netwerk ik heb het modem een paar keer hersteld maar er knippert nog een lampje en ik heb geen netwerk
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is er een storing ?
Storingen | Klantenservice | Ziggo
Hoe bedoel je hersteld?
Laat het modem minstens 5 minuten van de stroom.
Heb je je coax verbinding gecheckt? Verbind opnieuw.
Fabrieksinstelling modem geprobeerd?
Hoe zet ik mijn modem terug naar de fabrieksinstel... - Ziggo Community
Voor een herstel naar de fabrieksinstellingen (ook wel een factory reset) houdt je het kleine knopje aan de achterkant van het modem ingedrukt tot alle LED-lampjes 1 keer knipperen. Je kunt dit knopje het beste indrukken met een paperclip, naald, satéprikker of iets dergelijks.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is er een storing ?
Storingen | Klantenservice | Ziggo
Hoe bedoel je hersteld?
Laat het modem minstens 5 minuten van de stroom.
Heb je je coax verbinding gecheckt? Verbind opnieuw.
Fabrieksinstelling modem geprobeerd?
Hoe zet ik mijn modem terug naar de fabrieksinstel... - Ziggo Community
Voor een herstel naar de fabrieksinstellingen (ook wel een factory reset) houdt je het kleine knopje aan de achterkant van het modem ingedrukt tot alle LED-lampjes 1 keer knipperen. Je kunt dit knopje het beste indrukken met een paperclip, naald, satéprikker of iets dergelijks.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.