Had tot vorige week wifi connectie tussen oud modem Ubee321 en Samsung TV o.a. om Netflix te kijken. Op verzoek van Ziggo mijn modem gereset, omdat download/uploadsnelheden waren veranderd. Nadien geen verbinding meer gekregen met de TV, ondanks reset van de TV naar fabrieksinstellingen.
Bij opstarten TV onder hoofdstuk zoeken via interne netwerk adapter zie ik totaal geen netwerken meer. Ook geen hotspot vIa mobiele netwerk telefoon. Inmiddels via Ziggo nieuw modem (connect box) ontvangen en vanmorgen deze geinstalleerd. Telefoon, tablet zo online, maar via menu TV wederom gezocht naar beschikbare netwerken. Niets gevonden
Afstand tussen modem en tv in rechte lijn 7 meter. 1 gipswandje zit tussen beide toestellen. TV Samsung is plm 9 jaar jong. Oorzaak mij onduidelijk. Kan wel nieuwe tv aanschaffen, maar wellicht is andere oplossing goedkoper. Wie heeft suggesties?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je de Samsung eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen?
Mogelijk dat dat je probleem oplost.
is de tv al een keer stroomloos gemaakt?
Nog niet met het nieuwe modem....
Ga ik proberen
Ik ga dat zo meteen proberen...en stroomloos maken...
2 x geprobeerd...stroom eraf en reset TV..
Geen netwerken gevonden
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.