Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Had tot vorige week wifi connectie tussen oud modem Ubee321 en Samsung TV o.a. om Netflix te kijken. Op verzoek van Ziggo mijn modem gereset, omdat download/uploadsnelheden waren veranderd. Nadien geen verbinding meer gekregen met de TV, ondanks reset van de TV naar fabrieksinstellingen.
Bij opstarten TV onder hoofdstuk zoeken via interne netwerk adapter zie ik totaal geen netwerken meer. Ook geen hotspot vIa mobiele netwerk telefoon. Inmiddels via Ziggo nieuw modem (connect box) ontvangen en vanmorgen deze geinstalleerd. Telefoon, tablet zo online, maar via menu TV wederom gezocht naar beschikbare netwerken. Niets gevonden
Afstand tussen modem en tv in rechte lijn 7 meter. 1 gipswandje zit tussen beide toestellen. TV Samsung is plm 9 jaar jong. Oorzaak mij onduidelijk. Kan wel nieuwe tv aanschaffen, maar wellicht is andere oplossing goedkoper. Wie heeft suggesties?
Kun je de Samsung eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen?
Mogelijk dat dat je probleem oplost.
is de tv al een keer stroomloos gemaakt?
Nog niet met het nieuwe modem....
Ga ik proberen
Ik ga dat zo meteen proberen...en stroomloos maken...
2 x geprobeerd...stroom eraf en reset TV..
Geen netwerken gevonden
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...