Goedemorgen,
Ik wil graag mijn interne ip range veranderen van 192.168.178.x naar 192.168.2.x maar dit lukt niet binnen de instellingen in het modem. Kunnen jullie dit aanpassen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @revned
Bij deze heb ik het verzoek doorgezet om 192.168.2.0/24 toe te voegen als subnet aan je modem. Dit verzoek is binnen 2 werkdagen altijd verwerkt. Zodra de aanpassing is verwerkt kun je na een reset van je modem de gewenste aanpassingen instellen in je modem
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @revned
Bij deze heb ik het verzoek doorgezet om 192.168.2.0/24 toe te voegen als subnet aan je modem. Dit verzoek is binnen 2 werkdagen altijd verwerkt. Zodra de aanpassing is verwerkt kun je na een reset van je modem de gewenste aanpassingen instellen in je modem
Krijg ik een melding zodra deze aanpassing is verwerkt?
@revned Hierbij mijn seintje! De aanpassing is doorgevoerd. Je mag het modem resetten door deze 1 minuut van de stroom te halen en daarna kun je de gewenste instellingen in je modem aanpassen.
Hoi Cecilia, zojuist is door jullie monteur het modem vervangen en nu heb ik dus weer een 192.168.178.x range. Willen jullie het weer z.s.m. aanpassen naar 192.68.2.x?
@revned Ik heb het verzoek opnieuw voor je doorgezet. Dit zal binnen 48 uur zijn aangepast 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.