Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als ik inlogde op mijn modem (ConnectBox Compal, vml UPC gebied) dan kon ik tot voor enige tijd in het instellingenmenu de functie modem of router wijzigen. Ik heb toen der tijd ook de functie aangepast en de modem als router ingesteld.Toen ik afgelopen weekend weer eens inlogde bleek die optie te zijn verdwenen en werd er alleen de status van de ConnectBox vermeld. Sinds wanneer en vooral waarom is deze optie er uit gefietst.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Oké, helder. Dank voor de info 👍
Dat was in voormalig UPC gebied mogelijk, Ziggo heeft die mogelijkheid nu overal verwijderd. Het moet nu via de helpdesk.
ter info
ik run een ubee zakelijk modem en kan nog steeds mijn modem zelf uit bridge mode halen in oud upc gebied met nieuwe config file
Oké, helder. Dank voor de info 👍
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...