Bobbie1001

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Instellingen van oude connectbox naar nieuwe connectbox

Ik heb een nieuwe connectbox ontvangen in de plaats voor mijn oude connectbox. Van de medewerker aan de telefoon kreeg ik een Smartwifi Ziggo website waarmee ik gemakkelijk de oude instellingen over kan nemen op de nieuwe box. Maar die website werkt helaas niet. Hoe kan ik de nieuwe box nu zelf installeren zonder al mijn apparaten opnieuw te moeten aanmelden. Ik heb een volledig smart home gedoe hier dus alles opnieuw aansluiten is nogal een klus.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bobbie1001
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo allemaal, bedankt voor de reacties. Uiteindelijk bleek dat al mijn WiFi versterkers (tp link) de netwerk naam blijven doorgeven zoals het was en dat er dus eigenlijk niks veranderd. Dit omdat de hoofd TP link versterker bedraad is aangesloten en het WiFi signaal van de connectbox is uitgeschakeld. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo @Bobbie1001 ,

Je kan via 192.168.178.1 direct op het modem instellingen aanpassen.

Lukt het daarmee wel?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

zelfde SSID en password instellen het nieuwe modem

dan maken de apparaten automatische weer verbinding

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Werkt deze website niet? Ik moest 3 maal inloggen en toen was ik erin.

Een tijdelijke storing misschien?

 

En stond deze instelling al aan toen je oude modem nog actief was?

https://smartwifiweb.ziggo.nl 

 

Klik op de afbeelding om te vergroten.

Bert_0-1683900936246.png

 

Bobbie1001
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo allemaal, bedankt voor de reacties. Uiteindelijk bleek dat al mijn WiFi versterkers (tp link) de netwerk naam blijven doorgeven zoals het was en dat er dus eigenlijk niks veranderd. Dit omdat de hoofd TP link versterker bedraad is aangesloten en het WiFi signaal van de connectbox is uitgeschakeld. 

Uitgelicht topic