Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
level4 wrote:Ed70 wrote:
Nou dan ben ik ontzettend blind want bij mij staat alleen
..
Dus waar is het gebleven bij mij ze staan er echt niet
Je hebt vermoedelijk een ipv6 configuratie op de modem. De helpdesk kan deze omzetten naar ipv4, daarmee krijg je de opties terug.
Een andere mogelijkheid is dat de modem in bridge staat, maar daar ga ik even niet vanuit.
Voer eens de netwerk-test uit in het modem, als die iets zegt over ipv6, dan even de helpdesk bellen om dit om te laten zetten.
level4 wrote:Ed70 wrote:
Nou dan ben ik ontzettend blind want bij mij staat alleen
..
Dus waar is het gebleven bij mij ze staan er echt niet
Je hebt vermoedelijk een ipv6 configuratie op de modem. De helpdesk kan deze omzetten naar ipv4, daarmee krijg je de opties terug.
Een andere mogelijkheid is dat de modem in bridge staat, maar daar ga ik even niet vanuit.
Voer eens de netwerk-test uit in het modem, als die iets zegt over ipv6, dan even de helpdesk bellen om dit om te laten zetten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.