Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
MsG wrote:
Je hebt het wifi-wachtwoord en het wachtwoord voor toegang. Er zit zo'n plasticje aan de router die je er af kan halen, daar staan de instellingen op.
MsG wrote:
Volgens mij kijk je niet helemaal goed. Je mist inderdaad sommige instellingen, zoals handmatig DNS instellen. DMZ kan echter prima, net als portforwarding.
Geavanceerde instellingen -> Beveiliging -> Port-forwarding
Geavanceerde instellingen -> Beveiliging -> DMZ
level4 wrote:
Installeer een DDNS service op de NAS.. probleem opgelost ?
Of is er meer waardoor u niet van buitenaf de NAS kunt benaderen?
Pezon wrote:
Volgens mij kan ik op de Dlink DNS320 niks installeren, tenzij iemand mij kan vertellen hoe wel? De IP-cameras kan ik ook niet meer van buitenaf bekijken.
level4 wrote:Pezon wrote:
Volgens mij kan ik op de Dlink DNS320 niks installeren, tenzij iemand mij kan vertellen hoe wel? De IP-cameras kan ik ook niet meer van buitenaf bekijken.
Zo te zien kan het wel, installeren hoeft niet eens bij deze NAS:
http://www.head4space.com/dlink-dynamic-dns-to-nas-anywhere/
https://www.youtube.com/watch?v=vxjsXB3L1xk
De juiste poorten voor zowel NAS als Camera moeten uiteraard wel worden geforward.
MsG wrote:
Volgens mij kijk je niet helemaal goed. Je mist inderdaad sommige instellingen, zoals handmatig DNS instellen. DMZ kan echter prima, net als portforwarding.
Geavanceerde instellingen -> Beveiliging -> Port-forwarding
Geavanceerde instellingen -> Beveiliging -> DMZ
Ed70 wrote:
Nou dan ben ik ontzettend blind want bij mij staat alleen
..
Dus waar is het gebleven bij mij ze staan er echt niet
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.