Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Verballi
Level 1

Instellen van categorien in outlook (MS Office 2016) werkt niet

Het kiezen van categorien in outlook met mijn Ziggo account werkt niet, kun je niet kiezen.
Hetzelfde geld voor een bericht markeren wat ook niet werkt.
Daarentegen zit in diezelfde outlook-app ook een hotmail account waarbij het wel werkt.
Hoe kan dit? en hoe op te lossen?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jonathan-458
Level 16
Beste Verballi,

Dit klopt, de Outlook "Categorieën" functie werkt alleen volledig met POP of met Exchange, niet i.c.m. IMAP.

Voor een soort van work-arround, welke naar mijn mening niet ideaal is, zie;
Reclaim Outlook categories for imap accounts

MVG

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anne H
Community Developer
Community Developer
Hallo Verballi, welkom op onze Community.

Zo te lezen heeft het met de Outlook app te maken, is dat op je smartphone of op je Windows? Ook het gebruik van categorieën komt me niet bekend voor in combinatie met onze mail. Zou je daar een screenshot van kunnen maken (zonder dat je privé inhoud laat zien)? Dan is de kans groter dan iemand hier op de Community een goede tip heeft 🙂
0 Kudos
Verballi
Level 1
Topicstarter
Het betreft het outlook programma op de PC en het gaat om de categorien zoals in de screenshot
0 Kudos
Jonathan-458
Level 16
Beste Verballi,

Dit klopt, de Outlook "Categorieën" functie werkt alleen volledig met POP of met Exchange, niet i.c.m. IMAP.

Voor een soort van work-arround, welke naar mijn mening niet ideaal is, zie;
Reclaim Outlook categories for imap accounts

MVG