gerbenzeinstra

Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Installeren smart wifi pods

dag

Ik heb vandaag geprobeerd een set (2) wifi pods te installeren.   De eerste pod installeren ging prima. Echter bij de tweede pod kreeg ik, na het scannen van de pod bar code, de melding dat de betreffende pod al was gekoppeld. Hoe kan ik deze pod alsnog koppelen aan mijn modem?

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dat ben ik vaker tegengekomen.

Een Ziggo moderator kan in de achtergrond kijken hoe dit op te lossen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5737Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Hey @gerbenzeinstra en welkom hier op onze Community! 

Er staat momenteel een probleem open waarbij je onterecht bij de tweede pod deze foutmelding krijgt, meestal is de tweede pod alsnog binnen 60 minuten zichtbaar in de app. Daarom ben ik benieuwd, is het intussen wel gelukt? 

gerbenzeinstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Dag Mariska

Bedankt voor je reactie.

De tweede pod heeft een paar dagen in het stopcontact gezeten maar werkt nog steeds niet  Het lichtje blijf ( langzaam) knipperen. Bij het opnieuw instaleren van deze pod krijg ik na het scannen van de barcode opnieuw  de melding dat de pod al geïnstalleerd is . De eerste pod werkt wel ( lichtje is uit); de wifi daar is prima. De vraag blijft dus: hoe krijg ik de tweede pod werkend.

Met vriendelijke groet

Gerben

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Zonde dat de tweede pod ondanks dat niet werkt @gerbenzeinstra! Om de pods goed te laten werken is het ook van belang dat ze hier in ons systeem geregistreerd staan. Ik vermoed dat daar nu wat mis gaat. Klopt je adres in je Community profiel? Ik zie daar geen bestelling of actieve wifi pods op staan. 

gerbenzeinstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Dag Eric

Ik help een ex collega om de pods te instaleren. De pods zijn besteld door: ******@***.com, ****
*** Mod edit- persoonsgegeven verwijderd uit openbaar bericht ***.
Hun ziggoaccount staat ook op dit email adres. Is dit voldoende voor verder afhandeling van mijn vraag?

Met vriendelijke groet,

Gerben Zeinstra

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@gerbenzeinstra Haal SVP privégegevens uit je bericht, deze zijn voor heel de wereld te lezen.

Plaats ze achter je eigen postcode en huisnummer die in je profiel staan, tussen haakjes, na klik op onderstaande link:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

gerbenzeinstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Inderdaad maar ik kan die gegevens wel kopiëren maar niet "knippen". Dus hoe verwijder ik die info.

GGr Gerben

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@gerbenzeinstra Dat kan tot een uur door op het pijltje rechts bovenin je bericht te klikken en dan op Reactie bewerken.

Morgen haalt een Ziggo moderator de gegevens weg.

gerbenzeinstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

'Morgen haalt een Ziggo moderator de gegevens weg'.

Oké bedankt,  het bericht was ouder dan 1 hr dus kon ik geen wijzigingen meer aanbrengen

gerbenzeinstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Dag

Bedankt voor de correctie. Zal ik het probleem opnieuw aanmelden ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Nee hoor, dat hoeft niet, een Ziggo moderator kan deze gegevens nog wel inzien.

gerbenzeinstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Hi Mariska

De tweede pod blijft "buiten bedrijf" heb je een advies hoe dit kan worden opgelost?

Met vriendelijke groet

Gerben

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @gerbenzeinstra! Is de tweede pod welke momenteel niet geïnstalleerd kan worden eerder elders geïnstalleerd geweest? Dat zou de foutmelding dan verklaren. Kun je de serienummers van beide pods aan mij doorsturen in een privébericht? Je stuurt mij een privébericht door naar "Berichten" te gaan, een nieuw bericht op te stellen en mijn naam in te vullen bij "Verzenden naar". Dankjewel alvast!

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @gerbenzeinstra! Nog bedankt voor het privébericht dat je me dinsdag hebt toegestuurd. Intern heb ik de serienummers doorgestuurd aan een andere afdeling en ik heb begrepen dat beide pods nu goed toegewezen zijn aan het modem van je ex-collega. Hij/zij heeft hier ook een SMS van ontvangen ter bevestiging. Daarmee ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Klopt dat? 🙂

Uitgelicht topic