Goedemorgen Beste Leden,
Na voor de tweede keer geprobeerd is het mij niet gelukt om de 3 boosters werkend te krijgen. Gebeld met Ziggo alleen een monteur kan mij helpen € 40,00 voor een half uur en daarna € 15,00 voor elke 15 minuten.
Vraag aan Ziggo als ik ze voor € 2,50 per maand zou bestelen, en het lukt niet dan komt er een monteur gratis helpen met de installatie? Op mijn vraag hoelang is de monteur bezig, plus minus 1 uur. P.S. ik heb de boosters nu 1 jaar gratis als het niet lukt ben ik plus minus € 70,00 kwijt aan een monteur, had ik ze gekocht 12x € 2,50 is € 30,00 monteur gratis, ik snap er niets van.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo,
Leest u dit eens, misschien lukt het dan wel : Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community
@Jeryanmi1 schreef:...De boosters zijn inmiddels retour Ziggo, de kosten vind ik te duur ik ben aower met klein pensioen mijn leeftijd is 72 jaar...
De apparatuur van tegenwoordig, is natuurlijk niet te vergelijken met vroeger. Was het toen vaak aanzetten en het werkte, tegenwoordig moet alles met alles 'praten' en samenwerken en dat vereist een slim en ( dus vaak ) ingewikkeld systeem.
Het is jammer dat het u niet gelukt is, om de Deco aan het werk te krijgen. Zo op afstand is het ook moeilijk om u daarmee te helpen.
Het kan natuurlijk ook een defect zijn of gewoon iets 'doms' ( zoals een defect kabeltje ). Maar u hebt ze al terug gestuurd, dus einde verhaal.
Onlangs heeft een kennis van me, e.e.a. via iemand van SeniorenWeb laten oplossen ( die daarvoor bij hem thuis kwam ) en was daar zeer tevreden over en dat koste zeer weinig. Misschien, de volgende keer....
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Leest u dit eens, misschien lukt het dan wel : Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community
Beste leden,
Twee dagen bezig geweest het is mij niet gelukt. Ziggo gebeld voor hulp kan er een monteur komen kosten 40 euro voor een half uur daarna elke 15 minuten 15 euro, mijn vraag hoelang is de monteur bezig, ongeveer 1 uur. De boosters zijn inmiddels retour Ziggo, de kosten vind ik te duur ik ben aower met klein pensioen mijn leeftijd is 72 jaar. Dit topic sluiten aub.
@Jeryanmi1 schreef:...De boosters zijn inmiddels retour Ziggo, de kosten vind ik te duur ik ben aower met klein pensioen mijn leeftijd is 72 jaar...
De apparatuur van tegenwoordig, is natuurlijk niet te vergelijken met vroeger. Was het toen vaak aanzetten en het werkte, tegenwoordig moet alles met alles 'praten' en samenwerken en dat vereist een slim en ( dus vaak ) ingewikkeld systeem.
Het is jammer dat het u niet gelukt is, om de Deco aan het werk te krijgen. Zo op afstand is het ook moeilijk om u daarmee te helpen.
Het kan natuurlijk ook een defect zijn of gewoon iets 'doms' ( zoals een defect kabeltje ). Maar u hebt ze al terug gestuurd, dus einde verhaal.
Onlangs heeft een kennis van me, e.e.a. via iemand van SeniorenWeb laten oplossen ( die daarvoor bij hem thuis kwam ) en was daar zeer tevreden over en dat koste zeer weinig. Misschien, de volgende keer....
Bij deze wil ik je bedanken voor je hulp, ik wens je het allerbeste voor in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Geert van Voorn
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.