Erik, bedankt voor de reactie.
In een eerder stadium -door "gehannes" van/met Vodafone- heb ik van mijn Ziggo-accounts al wachtwoorden/inlogs moeten veranderen; ik wil dan ook het wederom veranderen van passwords tot een minimum beperken (of eigenlijk: helemaal niet veranderen!).
Wanneer ik via de pc inlog op MijnZiggo met de bestaande inloggegevens, ontstaan er geen problemen. Wanneer ik echter met dezelfde inlog probeer in te loggen op een mobiel -ik heb ondertussen meerdere sets geprobeerd, zowel oud (S5) als nieuw (S21)- wordt aangegeven, dat de inlog niet is gelukt. De optie om in te loggen zónder ww heb ik ook geprobeerd; er wordt dan een code verstuurd, waarna met de code kan/moet worden ingelogd. Mobiel lukt deze optie ook niet!
Jammer, dat gebruik van deze pods alleen geactiveerd kan worden middels de app.
Mogelijk zijn/komen er nog andere installatie-opties, anders gaan de pods maar weer de doos in!
Nogmaals bedankt voor het meedenken.