Vraag
Reacties
Oplossing
meindert2
Level 2

Installatie SmartWifi Pods - melding geen account

Ik ben sinds vandaag klant bij Ziggo; Nou wil ik mijn wifi boosters installeren, maar dat moet via de app.

Opzich is dat geen probleem, maar als ik op de App in log, dan geeft hij aan dat ik bij Ziggo geen account heb, terwijl dit wel het geval is. Mijn internet doet het voorderest prima!

 

Ik heb al geprobeert uit te loggen en opnieuw in te loggen. Ook heb ik de app al verwijdert en opnieuw geinstalleert. Mijn e-mail adres is geverivieerd. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
puppie
Level 17

De vraag komt vaker voor op dit forum.

Sinds vandaag klant bij ziggo dan ben je nog niet geheel door alle systemen gegaan.

Dit kan een dag of drie duren.

Helaas staat dat nergens vermeld.

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
puppie
Level 17

De vraag komt vaker voor op dit forum.

Sinds vandaag klant bij ziggo dan ben je nog niet geheel door alle systemen gegaan.

Dit kan een dag of drie duren.

Helaas staat dat nergens vermeld.

0 Kudos