Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik ben sinds vandaag klant bij Ziggo; Nou wil ik mijn wifi boosters installeren, maar dat moet via de app.
Opzich is dat geen probleem, maar als ik op de App in log, dan geeft hij aan dat ik bij Ziggo geen account heb, terwijl dit wel het geval is. Mijn internet doet het voorderest prima!
Ik heb al geprobeert uit te loggen en opnieuw in te loggen. Ook heb ik de app al verwijdert en opnieuw geinstalleert. Mijn e-mail adres is geverivieerd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De vraag komt vaker voor op dit forum.
Sinds vandaag klant bij ziggo dan ben je nog niet geheel door alle systemen gegaan.
Dit kan een dag of drie duren.
Helaas staat dat nergens vermeld.
De vraag komt vaker voor op dit forum.
Sinds vandaag klant bij ziggo dan ben je nog niet geheel door alle systemen gegaan.
Dit kan een dag of drie duren.
Helaas staat dat nergens vermeld.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...