Ik ben sinds vandaag klant bij Ziggo; Nou wil ik mijn wifi boosters installeren, maar dat moet via de app.
Opzich is dat geen probleem, maar als ik op de App in log, dan geeft hij aan dat ik bij Ziggo geen account heb, terwijl dit wel het geval is. Mijn internet doet het voorderest prima!
Ik heb al geprobeert uit te loggen en opnieuw in te loggen. Ook heb ik de app al verwijdert en opnieuw geinstalleert. Mijn e-mail adres is geverivieerd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De vraag komt vaker voor op dit forum.
Sinds vandaag klant bij ziggo dan ben je nog niet geheel door alle systemen gegaan.
Dit kan een dag of drie duren.
Helaas staat dat nergens vermeld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De vraag komt vaker voor op dit forum.
Sinds vandaag klant bij ziggo dan ben je nog niet geheel door alle systemen gegaan.
Dit kan een dag of drie duren.
Helaas staat dat nergens vermeld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.