Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Bij installatie van nieuwe Honeywell kamerthermostaat verbind deze wel met wifi maar hij krijg geen internetverbinding. Alle andere apparaten op de wifi hebben wel verbinding met het internet. Router is een Ziggo Connectbox
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welk type Connectbox is het precies?
Kun je op het modem inloggen via 192.168.178.1 en de firewall-instellingen zo aanpassen dat alleen de optie 'Firewall beveiliging' is ingeschakeld voor IPv4 en (indien beschikbaar) IPv6? Zie de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, Firewall.
Kun je tevens de eerste helft van je WAN IPv4-adres vermelden?
Nadat ik de router opnieuw heb opgestart doet hij het opeens. De door jou voorgestelde aanpassingen van de firewall-instellingen werkt dus. Alleen moet de router daarna opnieuw worden opgestart. Superbedankt voor je advies!
Welk type Connectbox is het precies?
Kun je op het modem inloggen via 192.168.178.1 en de firewall-instellingen zo aanpassen dat alleen de optie 'Firewall beveiliging' is ingeschakeld voor IPv4 en (indien beschikbaar) IPv6? Zie de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, Firewall.
Kun je tevens de eerste helft van je WAN IPv4-adres vermelden?
Heb de firewall instellingen zo aangepast als je zei. Nog steeds geen resultaat. Wat bedoel je met WANIPv4-adres
De tekst 'WAN IPv4-adres' in mijn vorige reactie is een link.
Nadat ik de router opnieuw heb opgestart doet hij het opeens. De door jou voorgestelde aanpassingen van de firewall-instellingen werkt dus. Alleen moet de router daarna opnieuw worden opgestart. Superbedankt voor je advies!
Fijn om te lezen en graag gedaan. Ik ben niet gewend dat opnieuw opstarten nodig is om de firewall-instellingen toe te passen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...