1
Vraag
2
Reacties
Daan5

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Installatie Honeywell thermostaat

Bij installatie van nieuwe Honeywell kamerthermostaat verbind deze wel met wifi maar hij krijg geen internetverbinding. Alle andere apparaten op de wifi hebben wel verbinding met het internet. Router is een Ziggo Connectbox

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 16154Posts
  • 1030Oplossingen
  • 7101Likes

Welk type Connectbox is het precies?

Kun je op het modem inloggen via 192.168.178.1 en de firewall-instellingen zo aanpassen dat alleen de optie 'Firewall beveiliging' is ingeschakeld voor IPv4 en (indien beschikbaar) IPv6? Zie de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, Firewall.

Kun je tevens de eerste helft van je WAN IPv4-adres vermelden?

Bekijk in context

Daan5
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nadat ik de router opnieuw heb opgestart doet hij het opeens. De door jou voorgestelde aanpassingen van de firewall-instellingen werkt dus. Alleen moet de router daarna opnieuw worden opgestart. Superbedankt voor je advies!  

Bekijk in context

5 Reacties 5
tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 16154Posts
  • 1030Oplossingen
  • 7101Likes

Welk type Connectbox is het precies?

Kun je op het modem inloggen via 192.168.178.1 en de firewall-instellingen zo aanpassen dat alleen de optie 'Firewall beveiliging' is ingeschakeld voor IPv4 en (indien beschikbaar) IPv6? Zie de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, Firewall.

Kun je tevens de eerste helft van je WAN IPv4-adres vermelden?

Daan5
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heb de firewall instellingen zo aangepast als je zei. Nog steeds geen resultaat. Wat bedoel je met WANIPv4-adres

tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 16154Posts
  • 1030Oplossingen
  • 7101Likes

De tekst 'WAN IPv4-adres' in mijn vorige reactie is een link.

Daan5
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nadat ik de router opnieuw heb opgestart doet hij het opeens. De door jou voorgestelde aanpassingen van de firewall-instellingen werkt dus. Alleen moet de router daarna opnieuw worden opgestart. Superbedankt voor je advies!  

tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 16154Posts
  • 1030Oplossingen
  • 7101Likes

Fijn om te lezen en graag gedaan. Ik ben niet gewend dat opnieuw opstarten nodig is om de firewall-instellingen toe te passen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic