1
Vraag
2
Reacties
Pe3tje80

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Instabiele wifi

Hoi,

 

Ik heb al heel lang een Cisco 3925 en de laatste tijd vaak last van een instabiele WiFi verbinding. Ik moet de modem ook regelmatig resetten. Qua thuiswerken erg onhandig. Kan mijn modem vervangen worden door een nieuwer model? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

De EPC3925 is verouderd. Een nieuw modem (Connect Box) kan kosteloos toegestuurd worden. Indien gewenst kan ik Ziggo vragen om dit in gang te zetten voor je.

Verder zijn een splitter (POA-01-B) en nieuwe aansluitkabel (IEC/F) nodig om het modem aan te sluiten. De huidige aansluitwijze (modem op versterker) is namelijk niet meer hedendaags.

Bekijk in context

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Hey goedemorgen @Pe3tje80

Als je vaak problemen ervaart met een verbinding die niet stabiel is dan snap ik dat je op zoek gaat naar de oplossing. Zoals tobiastheebe al zegt, is zowel je modem als je coax kabel en splitter aan vervanging toe. Beide heb ik kosteloos voor je besteld. We horen heel graag van je wat jouw ervaring is als je dit hebt aangesloten. 

Bekijk in context

Pe3tje80
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Alles ontvangen en aangesloten. Snelheid is weer top en verbinding lijkt stabiel. Bedankt voor de goeie service!

Bekijk in context

6 Reacties 6
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

De EPC3925 is verouderd. Een nieuw modem (Connect Box) kan kosteloos toegestuurd worden. Indien gewenst kan ik Ziggo vragen om dit in gang te zetten voor je.

Verder zijn een splitter (POA-01-B) en nieuwe aansluitkabel (IEC/F) nodig om het modem aan te sluiten. De huidige aansluitwijze (modem op versterker) is namelijk niet meer hedendaags.

Pe3tje80
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dan wil ik wel graag dat nieuwe modem en de andere benodigde spullen ontvangen. 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Ik heb Ziggo gevraagd om mee te kijken. Binnen 24 uur komt een moderator (Ziggo-medewerker) langs in dit topic.

 

Zou je de adresgegevens willen invullen op deze pagina (alleen zichtbaar voor moderators)?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Hey goedemorgen @Pe3tje80

Als je vaak problemen ervaart met een verbinding die niet stabiel is dan snap ik dat je op zoek gaat naar de oplossing. Zoals tobiastheebe al zegt, is zowel je modem als je coax kabel en splitter aan vervanging toe. Beide heb ik kosteloos voor je besteld. We horen heel graag van je wat jouw ervaring is als je dit hebt aangesloten. 

Pe3tje80
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Alles ontvangen en aangesloten. Snelheid is weer top en verbinding lijkt stabiel. Bedankt voor de goeie service!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Ontzettend graag gedaan @Pe3tje80. We zijn blij dat alles weer als een zonnetje draait. Mochten we je in de toekomst ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons hier te vinden! 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic