Hoi,
Ik heb al heel lang een Cisco 3925 en de laatste tijd vaak last van een instabiele WiFi verbinding. Ik moet de modem ook regelmatig resetten. Qua thuiswerken erg onhandig. Kan mijn modem vervangen worden door een nieuwer model?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De EPC3925 is verouderd. Een nieuw modem (Connect Box) kan kosteloos toegestuurd worden. Indien gewenst kan ik Ziggo vragen om dit in gang te zetten voor je.
Verder zijn een splitter (POA-01-B) en nieuwe aansluitkabel (IEC/F) nodig om het modem aan te sluiten. De huidige aansluitwijze (modem op versterker) is namelijk niet meer hedendaags.
Hey goedemorgen @Pe3tje80!
Als je vaak problemen ervaart met een verbinding die niet stabiel is dan snap ik dat je op zoek gaat naar de oplossing. Zoals tobiastheebe al zegt, is zowel je modem als je coax kabel en splitter aan vervanging toe. Beide heb ik kosteloos voor je besteld. We horen heel graag van je wat jouw ervaring is als je dit hebt aangesloten.
Alles ontvangen en aangesloten. Snelheid is weer top en verbinding lijkt stabiel. Bedankt voor de goeie service!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De EPC3925 is verouderd. Een nieuw modem (Connect Box) kan kosteloos toegestuurd worden. Indien gewenst kan ik Ziggo vragen om dit in gang te zetten voor je.
Verder zijn een splitter (POA-01-B) en nieuwe aansluitkabel (IEC/F) nodig om het modem aan te sluiten. De huidige aansluitwijze (modem op versterker) is namelijk niet meer hedendaags.
Dan wil ik wel graag dat nieuwe modem en de andere benodigde spullen ontvangen.
Ik heb Ziggo gevraagd om mee te kijken. Binnen 24 uur komt een moderator (Ziggo-medewerker) langs in dit topic.
Zou je de adresgegevens willen invullen op deze pagina (alleen zichtbaar voor moderators)?
Hey goedemorgen @Pe3tje80!
Als je vaak problemen ervaart met een verbinding die niet stabiel is dan snap ik dat je op zoek gaat naar de oplossing. Zoals tobiastheebe al zegt, is zowel je modem als je coax kabel en splitter aan vervanging toe. Beide heb ik kosteloos voor je besteld. We horen heel graag van je wat jouw ervaring is als je dit hebt aangesloten.
Alles ontvangen en aangesloten. Snelheid is weer top en verbinding lijkt stabiel. Bedankt voor de goeie service!
Ontzettend graag gedaan @Pe3tje80. We zijn blij dat alles weer als een zonnetje draait. Mochten we je in de toekomst ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons hier te vinden! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.