Hetzelfde probleem als een collega (die ondertussen wel een ander modem heeft ontvangen en waarbij de connectbox is vervangen) Helaas wordt ik maar niet geholpen door de klantenservice :
@Mariska(communicator Moderator) misschien dat jij mij kunt helpen
Sinds eind vorig jaar zijn er problemen met onze internetverbinding waarbij het modem zeer vaak per dag uitval en zichzelf reset. Wifi blijft werken maar modem valt uit en na paar minuten is internet weer toegankelijk.
Samen met collega komen we tot de conclusie dat er, na verloop van tijd, iets fout gaat/ vol loopt in het modem.
Waarschijnlijk iets met ARP tabel o.i.d. wat volgens veroorzaak wordt door de verschillende ARP requests vanuit het wireless netwerk (volledig Ubiquiti).
Na een reset van het modem werkt het weer een tijdje goed en als ik alle AP's afkoppel en bedraad verbind met m'n laptop zijn er geen issues meer. Maar is natuurlijk niet werkbaar.
Na weken bellen en verzoeken, krijg ik uiteindelijk het bericht dat ik het toch maar met de connectbox moet blijven doen. Klantenservice wil geen Ubee modem opsturen, graag jullie hulp