Ik heb instabiel netwerk. Via ziggo nieuwe kabel gekregen. Deze heeft 2 iec aansluitingen. Male en female, kleur zwart.
Op de conbectbox zit een f connector aansluiting. Bij de centrale doos een iec connector.
Past dus niet. Graag advies
M.vr.gr
BJ van Rheenen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
via Ziggo een andere kabel vragen:
– Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start, u ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.
– Facebook Messenger
– Twitter
– Contactformulier
– Opzegformulier
– Algemene info
– Webshop
Hi @bjvanrheenen,
Zuur, een instabiele verbinding.. Dat is niet fijn! Sorry dat we je in eerste instantie een verkeerde kabel hebben toegestuurd 😞 Ik zie dat je inmiddels opnieuw contact hebt gehad met ons en dat nieuwe aansluitmaterialen zijn besteld voor je. Laat je weten of je probleem hiermee is opgelost?
Weer verkeerde kabel gekregen, wit met een rood ringetje.
Op connectbox zit een f connector, hoofdaansluiting is iec aansluiting.
Of heb ik een verouderde connectbox. Hoop dat nieuwe kabel wel goed is
Die witte connector met dat rode ringetje kunt u toch op f-connector van de Connectbox drukken?
Dat kan ook, maar aan het andere einde zit een iec connector. Met een dik pinnetje er in. Die zit in de hoofdaansluiting. Dat is geen f connectot
Zou je er eens foto's van willen maken en die hier willen toevoegen, @bjvanrheenen ? Van zowel de splitter, de kabel en de hoofdaansluiting die je hebt? 🙂
bjvanrheenen wrote:Dat kan ook, maar aan het andere einde zit een iec connector. Met een dik pinnetje er in. Die zit in de hoofdaansluiting. Dat is geen f connectot
Die met dat rode ringetje past op de f-connector. Gewoon erop drukken, verwijderen door te draaien.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.