Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met mijn upload snelheid op de Horizon mediabox. Mijn download snelheid is perfect stabiel en daar ben ik ook zeer tevreden over. Alleen mijn upload snelheid is erg instabiel en schommelt tussen de 30mbps en 1mpbs. Ik ben pas recentelijk achter dit probleem gekomen toen ik ben begonnen met het streamen van games. De onstabiele upload snelheid zorgt voor veel buffering problemen en dropped frames. Niet erg wenselijk dus.
Ik weet niet hoe ik dit probleem op kan lossen, vandaar mijn topic op het Community forum. Wie kan mij helpen om de oorzaak van dit probleem te vinden?
Extra informatie:
Alvast bedankt!
-Robert
Opgelost! Ga naar oplossing.
Leest u eens dit topic en de verwijzingen daarin.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
KBX458 wrote:
Dit lijkt de grootste problemen te hebben opgelost, bedankt!
Leuk om te lezen. Mochten er alsnog problemen blijven, dan zijn er hier leden om je zo nodig verder te helpen.
Hi @denrobert,
Welkom op de Ziggo Community! Ik zie dat @KBX458 je al op de juiste weg geholpen heeft! Bedankt voor je terugkoppeling hier.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.