Goedemiddag,
Sinds anderhalf jaar hebben wij regelmatig last van een instabiele internetverbinding. Inmiddels is er al verschillende keren een monteur van Ziggo geweest om alles door te meten. Zo'n beetje alles in onze meterkast is inmiddels vervangen (AOP, splitters, modem, kabels). Helaas heeft het tot op heden niet mogen baten en hebben we nog regelmatig uitval van onze internetverbinding, veelal (maar niet alleen) in de ochtend en vroege middag en vaak met videobellen en online vergaderen maar ook vaak op random momenten.
Ten einde raad heb ik mijn Ziggo modem uit de bridge mode laten halen maar ook dat mocht helaas geen verbetering brengen. Echter hierdoor had ik wel weer toegang tot de Ziggo modem en het viel mij op dat er erg veel T3 timeouts waren te zien. In bijlage screenshots van de configuratie en meldingen van het modem en foto's van de AOP en splitter. Graag hoor ik hoe wij weer een stabiele internetverbinding krijgen en of de T3 meldingen hier wat mee te maken hebben
Met vriendelijke groet,
Ernest Prins