Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
nipa
Level 1

Instabiele internetverbinding met veel foutmeldingen in Connectbox

Al sinds geruime tijd problemen met mijn internet verbinding, dit kenbaar gemaakt bij Ziggo. Ik had een oud modem, deze is nu vervangen door een Connect Box. Helaas zijn de problemen echter niet opgelost. Gedurende de hele dag valt geregeld door internet verbinding weg, zowel op het LAN als het WLAN. Het ligt dus niet aan de WIFI.

Bijgevoegd de loggings van de Connect Box. Hopelijk kunnen jullie me hier verder helpen!

 

Alvast bedankt!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
61 Reacties 61
Fgoestoh
Level 3

Wat een bekend probleem is dit - al meer dan een jaar dezelfde soort gelijke problemen - ook T3 uitval in de log te zien. Ook monteurs gehad en niemand een oplossing. Moet echt in het netwerk liggen wordt door monteurs aangegeven en daarna wordt het stil en houden de problemen aan. Hoop dat @Ziggo hier bij mij nu ook eens definitef tot een oplossing kan komen. Wie helpt daarbij?

 

0 Kudos