Al sinds geruime tijd problemen met mijn internet verbinding, dit kenbaar gemaakt bij Ziggo. Ik had een oud modem, deze is nu vervangen door een Connect Box. Helaas zijn de problemen echter niet opgelost. Gedurende de hele dag valt geregeld door internet verbinding weg, zowel op het LAN als het WLAN. Het ligt dus niet aan de WIFI.
Bijgevoegd de loggings van de Connect Box. Hopelijk kunnen jullie me hier verder helpen!
Alvast bedankt!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat een bekend probleem is dit - al meer dan een jaar dezelfde soort gelijke problemen - ook T3 uitval in de log te zien. Ook monteurs gehad en niemand een oplossing. Moet echt in het netwerk liggen wordt door monteurs aangegeven en daarna wordt het stil en houden de problemen aan. Hoop dat @Ziggo hier bij mij nu ook eens definitef tot een oplossing kan komen. Wie helpt daarbij?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.