De laatste tijd wordt mijn internetverbinding met name de WiFi-verbinding traag en valt regelmatig helemaal weg.
Ik heb een Ubee EVW Type 3200.
Ik heb alles gecontroleerd volgens de aangegeven stappen. Ook heb ik de Router gereset,
De locatie van de router is niet gewijzigd in de loop der jaren.
Ik lees op de community dat het een verouderd modem is, kan ik een nieuwe krijgen?
Hans
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @HansVloed50! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂
Erg jammer dat je verbinding zo instabiel is en dat je dit niet hebt kunnen oplossen met het resetten van je modem. Het modem dat je hebt van ons is al een wat ouder type en bij problemen lijkt het me zeker verstandig om die te vervangen. Ik zorg er daarom voor dat er kosteloos een vervangend modem je kant op komt. Je ontvangt een Track & Trace code van PostNL zodra hij in het sorteerproces zit. Tevens zorg ik voor een nieuwe splitter en modemkabel ter vervanging van je UMU splitter.
Houd je ons op de hoogte hier en laat je weten hoe het gaat met de nieuwe materialen? We horen graag!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan je een nieuwe sturen.
Vrijwel zeker moeten er dan ook aansluitmaterialen vernieuwd worden.
Een moderator kan je die ook gratis toesturen.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Dan kunnen de juiste materialen toegestuurd worden.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Beste Bert,
Bedankt voor de tips.
Met vriendelijke Groet
Hans
Gaat dit lukken?
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Dan kunnen de juiste materialen toegestuurd worden.
1 en 3 moeten worden vervangen door hedendaagse splitters.
1 kan Ziggo je gratis toesturen met een nieuwe kabel naar je modem.
2 kun je mogelijk zelf vervangen, die stekker vangt keurig 4G 5G Digitenne en allerlei andere signalen op en zet deze signalen op je coax netwerk, met allerlei mogelijke storingen tot gevolg.
3 zul je mogelijk ook zelf moeten vervangen, die lijkt me ook niet meer hedendaags.
Goedemorgen @HansVloed50! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂
Erg jammer dat je verbinding zo instabiel is en dat je dit niet hebt kunnen oplossen met het resetten van je modem. Het modem dat je hebt van ons is al een wat ouder type en bij problemen lijkt het me zeker verstandig om die te vervangen. Ik zorg er daarom voor dat er kosteloos een vervangend modem je kant op komt. Je ontvangt een Track & Trace code van PostNL zodra hij in het sorteerproces zit. Tevens zorg ik voor een nieuwe splitter en modemkabel ter vervanging van je UMU splitter.
Houd je ons op de hoogte hier en laat je weten hoe het gaat met de nieuwe materialen? We horen graag!
Ik breng jullie op de hoogte!
Bij voorbaat dank.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.