OK, heel erg duidelijk te zien in het signaal dat het helemaal niet goed gaat.
Een heel veel te laag binnenkomend signaal en het modem heeft upstream maar 1 kanaal in plaats van 4 of 6 en dat ene kanaal moet maximaal blazen om de Ziggo servers te bereiken.
Dat je nog verbinding hebt, verbaast me zeer.
Het modem moet binnen 3 meter van de eerste plaats als onderstaand aangesloten worden, op een andere wijze wordt er geen goede verbinding gegarandeerd door Ziggo.
(Dat wil niet zeggen dat het niet kan werken, maar geen garantie.)
Standaard aansluiting: Wandcontactdoos met een POA-01 B splitter erop met 1 kabel naar je modem en 1 kabel naar je versterker voor de verdere TV verbindingen.
Ziggo kan je gratis een splitter toesturen met een passende korte kabel naar je modem, op de andere uitgang van de splitter kan de stekker naar je versterker.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Mogelijk morgen al in dit geval.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info