Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik gebruik de Mozilla Firefox browser en kan al enige tijd niet meer inloggen op mijn Ziggo mailaccount.
Op de pagina is het inlogscherm plotseling verdwenen!?
De Ziggo helpdesk zegt mij niet te kunnen helpen.
Hoe kan ik dit oplossen?
HELP!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dan kan het aan je extensions/plugins of andere settings liggen. Online vond ik dit:
Run Firefox in safe mode to see if it is a problem pertaining specifically to add-ons. You can restart in safe mode in two ways. The first method is to enable the menu by right clicking a blank space on the tab bar then click on “Menu Bar” then go to Help>Restart With Add-Ons Disabled. The second method is to click on ☰ icon, then click on �>Restart With Add-Ons Disabled. You will then receive a new window. In the next set of prompts click on Restart>Start in Safe Mode. Firefox will restart in safe mode. If the browser is operating normally, the issue is likely isolated with an add-on. Try disabling add-ons you no longer need while in safe mode.
bron: https://www.wikihow.com/Restore-Firefox-Settings
Je kan natuurlijk ook Firefox helemaal opnieuw installeren, is soms sneller.
Gerr-it, het is gelukt, weliswaar op een iets andere manier.
Via instellingen Firefox, Help, Probleemoplossingsmodus en dan Herstarten.
Toen kwam het inlogscherm weer terug in mijn Firefox browser.
Nogmaals hartelijk dank voor je aanwijzingen!
Je bent een kanjer.
Groet, Frank
Bedoel je op deze pagina? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
Ja, ik log in via
Het gaat om onderstaand venster?
Ik vermoed dat het aan je browser ligt. Je kan proberen je browser data/cache te verwijderen of eens kijken of er plug-ins zijn die laden van de pagina tegengaan. Zou je anders een screenshot kunnen delen?
Ja, dit venster verschijnt niet meer op de inlogpagina van Ziggo mail.
Heb ik beide gedaan, maar helpt niet helaas.
Hi Frank,
Apart dat jij het niet ziet en anderen wel. Paar dingen waar ik aan denk:
1. Heb je alle data verwijderd, zeker weten?
2. Kun je ziggo.nl wel openen?
3. Welke versie gebruik je van Firefox? Op Windows, Mac of Linux?
4. Laadt de pagina wel in een andere browser?
Dank voor je hulp alvast!
1. Ja, alleen krijg ik dit scherm:
Cookies en websitegegevens
Uw opgeslagen cookies, websitegegevens en buffer gebruiken momenteel 2,7 MB aan schijfruimte.
Meer info
Cookies en websitegegevens verwijderen zodra Firefox wordt gesloten
Gegevens wissen…
Gegevens beheren…
Uitzonderingen beheren…
2. Ja.
3. Versie 95.0.2 op Windows 10.
4. Ja, wel in Chrome.
Dan kan het aan je extensions/plugins of andere settings liggen. Online vond ik dit:
Run Firefox in safe mode to see if it is a problem pertaining specifically to add-ons. You can restart in safe mode in two ways. The first method is to enable the menu by right clicking a blank space on the tab bar then click on “Menu Bar” then go to Help>Restart With Add-Ons Disabled. The second method is to click on ☰ icon, then click on �>Restart With Add-Ons Disabled. You will then receive a new window. In the next set of prompts click on Restart>Start in Safe Mode. Firefox will restart in safe mode. If the browser is operating normally, the issue is likely isolated with an add-on. Try disabling add-ons you no longer need while in safe mode.
bron: https://www.wikihow.com/Restore-Firefox-Settings
Je kan natuurlijk ook Firefox helemaal opnieuw installeren, is soms sneller.
Dank! Ga het proberen.
Gerr-it, het is gelukt, weliswaar op een iets andere manier.
Via instellingen Firefox, Help, Probleemoplossingsmodus en dan Herstarten.
Toen kwam het inlogscherm weer terug in mijn Firefox browser.
Nogmaals hartelijk dank voor je aanwijzingen!
Je bent een kanjer.
Groet, Frank
Ah top! Fijn om te horen!
Fijne feestdagen,
Gerr
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...