1
Vraag
2
Reacties
frankvanegmond

Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inlogschermpje Ziggo mail verdwenen?

Ik gebruik de Mozilla Firefox browser en kan al enige tijd niet meer inloggen op mijn Ziggo mailaccount.

Op de pagina is het inlogscherm plotseling verdwenen!?

De Ziggo helpdesk zegt mij niet te kunnen helpen.

Hoe kan ik dit oplossen?

HELP!!

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Gerr_it
Expert
Expert
  • 90Posts
  • 15Oplossingen
  • 31Likes

Dan kan het aan je extensions/plugins of andere settings liggen. Online vond ik dit:

 

Run Firefox in safe mode to see if it is a problem pertaining specifically to add-ons. You can restart in safe mode in two ways. The first method is to enable the menu by right clicking a blank space on the tab bar then click on “Menu Bar” then go to Help>Restart With Add-Ons Disabled. The second method is to click on ☰ icon, then click on �>Restart With Add-Ons Disabled. You will then receive a new window. In the next set of prompts click on Restart>Start in Safe Mode. Firefox will restart in safe mode. If the browser is operating normally, the issue is likely isolated with an add-on. Try disabling add-ons you no longer need while in safe mode.

bron: https://www.wikihow.com/Restore-Firefox-Settings

 

 

Je kan natuurlijk ook Firefox helemaal opnieuw installeren, is soms sneller. 

Bekijk in context

frankvanegmond
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Gerr-it, het is gelukt, weliswaar op een iets andere manier.

Via instellingen Firefox,  Help, Probleemoplossingsmodus en dan Herstarten.

Toen kwam het inlogscherm weer terug in mijn Firefox browser.

Nogmaals hartelijk dank voor je aanwijzingen!

Je bent een kanjer.

 

Groet, Frank

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56617Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13582Likes

Bedoel je op deze pagina? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

frankvanegmond
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja, ik log in via

https://www.ziggo.nl/mail

RoWi.
Expert
Expert
  • 12703Posts
  • 573Oplossingen
  • 3501Likes

Het gaat om onderstaand venster?

Screenshot_20211223-121421_Chrome.jpg

Gerr_it
Expert
Expert
  • 90Posts
  • 15Oplossingen
  • 31Likes

Ik vermoed dat het aan je browser ligt. Je kan proberen je browser data/cache te verwijderen of eens kijken of er plug-ins zijn die laden van de pagina tegengaan. Zou je anders een screenshot kunnen delen?

frankvanegmond
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja, dit venster verschijnt niet meer op de inlogpagina van Ziggo mail.

frankvanegmond
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heb ik beide gedaan, maar helpt niet helaas.

Gerr_it
Expert
Expert
  • 90Posts
  • 15Oplossingen
  • 31Likes

Hi Frank,

Apart dat jij het niet ziet en anderen wel. Paar dingen waar ik aan denk:

1. Heb je alle data verwijderd, zeker weten?

Gerr_it_0-1640265000090.png

2. Kun je ziggo.nl wel openen?

3. Welke versie gebruik je van Firefox? Op Windows, Mac of Linux?

4. Laadt de pagina wel in een andere browser?

 

frankvanegmond
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je hulp alvast!

 

1. Ja, alleen krijg ik dit scherm:

 

Cookies en websitegegevens
Uw opgeslagen cookies, websitegegevens en buffer gebruiken momenteel 2,7 MB aan schijfruimte.

Meer info
Cookies en websitegegevens verwijderen zodra Firefox wordt gesloten
Gegevens wissen…
Gegevens beheren…
Uitzonderingen beheren…

 

2. Ja.

 

3. Versie 95.0.2 op Windows 10.

 

4. Ja, wel in Chrome.

Gerr_it
Expert
Expert
  • 90Posts
  • 15Oplossingen
  • 31Likes

Dan kan het aan je extensions/plugins of andere settings liggen. Online vond ik dit:

 

Run Firefox in safe mode to see if it is a problem pertaining specifically to add-ons. You can restart in safe mode in two ways. The first method is to enable the menu by right clicking a blank space on the tab bar then click on “Menu Bar” then go to Help>Restart With Add-Ons Disabled. The second method is to click on ☰ icon, then click on �>Restart With Add-Ons Disabled. You will then receive a new window. In the next set of prompts click on Restart>Start in Safe Mode. Firefox will restart in safe mode. If the browser is operating normally, the issue is likely isolated with an add-on. Try disabling add-ons you no longer need while in safe mode.

bron: https://www.wikihow.com/Restore-Firefox-Settings

 

 

Je kan natuurlijk ook Firefox helemaal opnieuw installeren, is soms sneller. 

frankvanegmond
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank! Ga het proberen.

frankvanegmond
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Gerr-it, het is gelukt, weliswaar op een iets andere manier.

Via instellingen Firefox,  Help, Probleemoplossingsmodus en dan Herstarten.

Toen kwam het inlogscherm weer terug in mijn Firefox browser.

Nogmaals hartelijk dank voor je aanwijzingen!

Je bent een kanjer.

 

Groet, Frank

Gerr_it
Expert
Expert
  • 90Posts
  • 15Oplossingen
  • 31Likes

Ah top! Fijn om te horen!

Fijne feestdagen,

Gerr

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic